اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

نخستین ساختمان تشکل‌های کم توان شهر تبریز به زودی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: نخستین ساختمان تشکل‌های کم‌توان شهر تبریز در پارک "آتالار" و "آنالار" به زودی افتتاح می شود.

نخستین ساختمان تشکل‌های کم توان شهر تبریز به زودی افتتاح می‌شود
علیرضا نوین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه نخستین ساختمان تشکل‌های کم توان شهر تبریز در پارک "آتالار" و "آنالار" به زودی افتتاح می شود، اظهار کرد: این ساختمان دارای امکانات کامل و کافی  برای استفاده عزیزان تشکل های کم توان بوده و تلاش شده تا ترتیبی اتخاذ گردد تا همشهریان کم توان به لحاظ اداری دارای محلی مناسب بوده و امورات اداری خود را به خوبی انجام دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اینکه توجه به نیازهای کم‌توانان جامعه از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری تبریز است، تاکید کرد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در بین تمامی قشرهای جامعه، به منظور پاسخگویی به مطالبات شهروندان در رأس برنامه‌های شهرداری قرار دارد که در این میان تامین و توسعه امکانات و زیرساخت‌های رفاهی برای این قشر از اهمیت و اولویت ویژه‌ای برخوردار است.
نوین در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات مهم سال‌های اخیر شهرداری تبریز در راستای تامین زیرساخت‌های خدماتی به قشرهای معلول جامعه خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز طی سال گذشته با تدوین و اجرای طرح‌های ویژه مناسب‌سازی محیط  و معابر شهری برای تسهیل تردد و عبور و مرور معلولان گام‌های اساسی در این راستا برداشته و توانسته است به‌عنوان یکی  از شهرداری‌های موفق کشور در این حوزه عمل کند.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تلاش برای نهادینه کردن این اعتقاد که معلولان و نابینایان هم جزئی از جامعه بوده و حق زندگی راحت دارند را وظیفه تک تک مردم و مسئولان دانست و ابراز امیدواری کرد، با تداوم و تکمیل طرح‌ها و برنامه‌های در دست اجرای شهرداری تبریز در بخش مناسب‌سازی محیط برای معلولان، زمینه برای ایجاد امکانات و بسترهای تردد و زندگی راحت این قشر از جامعه فراهم شود.
نوین خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز در سال‌های اخیر با مناسب‌سازی شهر، تلاش‌های زیادی انجام داده و دیگر نهادها و ارگان‌ها نیز با الگو قراردادن اقدامات شهرداری برای رفع مشکلات معلولان تلاش کنند.
وی همچنین از توسعه طرح‌ها و برنامه‌های مناسب سازی محیط برای معلولان و نابینایان در میادین، تقاطع‌ها، معابر، پارک‌ها و پیاده روهای سطح شهر خبر داد.
ایجاد مسیرهای ویژه تردد برای نابینایان در پیاده‌روها و معابر سطح شهر از جمله اقدامات شاخص شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر به شمار می‌رود و شهرداری تبریز توانسته در سال‌های گذشته چندین بار مقام اول را در مناسب‌سازی شهری برای معلولان و نابینایان کسب کند.
عملیات اجرایی ساختمان تشکل‌های کم توان در پارک آتالار و آنالار در سال گذشته همزمان با روز معلولان آغاز شد و بزودی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول