اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت:

عقل‌گرایی مهم‌ترین ویژگی نیروهای حراستی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت، عقل‌گرایی را مهم‌ترین ویژگی نیروهای حراستی دانست.

عقل‌گرایی مهم‌ترین ویژگی نیروهای حراستی است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسین افشاری صبح امروز در نشست فصلی حراست‌های تابعه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در یزد، مدیران حراست را نیروهای مخلص و درستکار نام برد و عقل‌گرایی را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و عوامل موفقیت آنها در حیطه وظایف سازمانی عنوان کرد.
وی اظهار داشت: اهتمام و پاسداری از دستاوردهای انقلاب، تبلیغ تفکرات بسیجی، همکاری و تلاش برای حفظ مصالح نظام مقدس اسلامی، اساسی‌ترین وظیفه حراست است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد نیز در این نشست گزارشی از آخرین وضعیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یزد همچنین وضعیت فعالیت واحدهای صنعتی مستقر ارائه کرد.
مسعود عظیمی جایگاه حراست را به لحاظ کارکردهای ویژه سازمانی مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: نقش مدیران حراست در شکوفایی و تحول سازمانی و ایجاد بستری مناسب برای فعالیت سالم و سازنده، شاخص و بارز است تا فضای کار، تلاش و ارائه خدمات به مردم در سلامت و امنیت پایدار صورت پذیرد.
مشاور عالی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این نشست با گرامیداشت ایام ماه صفر بیان کرد: فرهنگ عاشورا فرهنگی غنی و آموزنده است که الگوی تمام عیار زندگی همه مسلمانان جهان است.
جهانبخش شریعت، روحیه شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری را عامل موفقیت و پیروزی شیعیان از صدر اسلام تاکنون دانست.
وی امیدوار بودن، حفظ روحیه شهادت‌طلبی، حفظ روحیه ایثار، آگاه بودن، ولایت‌مداری، رزمنده بودن و از همه مهم‌تر حسینی بودن را از مهم‌ترین شاخصه‌های نیروهای حراست عنوان کرد.
شریعت خاطرنشان کرد: نیروهای حراست در استان‌ها امین و حامی مدیران عامل هستند که با اطلاع‌رسانی به موقع می‌توانند نقش بسزایی در پیشبرد اهداف سازمانی ایفا کنند.
معاون اقتصادی حراست کل استان نیز ضمن توصیه به رعایت شئون اخلاقی و دینی در مسائل کاری، گزارشی از آخرین وضعیت امنیتی استان طی سال‌های گذشته ارائه کرد.
جواد شکوهی بر نقش مدیران حراست در اطلاع‌رسانی صحیح از آخرین وضعیت اقتصادی استان تأکید کرد.
در ادامه نشست هر یک از نمایندگان مناطق شش‌گانه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در زمینه ارتقای وضعیت حراست در استان‌ها پرداختند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول