اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان ‌و بلوچستان خبر داد

رشد 18 درصدی درآمدهای سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان ‌و بلوچستان گفت: درآمدهای 9 ماهه سیستان و بلوچستان، 108 میلیارد تومان بوده که در این زمینه رشد 18 درصدی به دست آمده است.

رشد 18 درصدی درآمدهای سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌ و بلوچستان، رجبعلی شیخ زاده در جلسه ستاد درآمد سیستان و بلوچستان اظهار داشت: عملکرد مالیاتی از عملکرد 9 ماهه 33/82 درصد است که بیشترین سهم درآمدهای مالیاتی از ردیف مالیات بر ارزش افزوده بوده است.
شیخ‌زاده بیان کرد: 14 ردیف درآمدی این استان، رشد منفی داشته که مقرر شد با دعوت از دستگاه‌های مربوطه  کاهش درآمد آنها بررسی شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد در خواست شرکت شهرک‌های صنعتی با حضور مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری، اداره کل مالیاتی استان و سایر دستگاه‌های نظارتی تشکیل و پس از جمع‌بندی در جلسه آینده ستاد درآمد مطرح و تصمیم گیری شود.
رجب‌زاده از برگزاری هشتمین جلسه کمیسیون ماده 10 قانون هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد و گفت: در این جلسه تعداد 17 پرونده تشکیل شده از سوابق و مدارک سرپرستان خانوار که یارانه آنها پس از ثبت نام مجدد و افزایش تعداد خانوار در سامانه، از مرحله ششم به بعد قطع شده بود مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت.
معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان ‌و بلوچستان یادآور شد: مدارک تعداد 162 نفر از سوی اعضای جلسه تایید و فهرست اسامی آنان طی صورت جلسه‌ای تنظیمی به سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها برای برقراری مجدد یارانه نقدی ارسال شد.
 انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول