اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پاسخ لاریجانی ‌به اصرارهای‌ کواکبیان برای بررسی یک طرح

تغییر دستور صحن ‌پس از اتمام بررسی لایحه قاچاق کالا و ارز امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس در پاسخ به اصرارهای کواکبیان برای قرار گرفتن طرح الزام ارائه صورتجلسات شمارش آرا به کاندیداها در دستور کار مجلس ‌گفت: تغییر دستور صحن علنی پس از اتمام رسیدگی به لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز امکانپذیر است.

تغییر دستور صحن ‌پس از اتمام بررسی لایحه قاچاق کالا و ارز امکان‌پذیر است
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جهانبخش محبی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، (یکشنبه) خطاب به لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: ۶ تقاضای تغییر دستور صحن علنی به هیئت رئیسه برای رأی‌گیری در جلسه ارائه شده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به محبی‌نیا تصریح کرد: لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در صحن علنی بررسی می‌شود، با رأی نمایندگان به تقاضای تغییر دستور جلساتی علنی، در دستور‌کار قرار گرفته ‌و تا زمانی که رسیدگی به این لایحه ۷۷ماده‌ای به اتمام نرسد، نمی‌توانیم تقاضای تغییر دستور‌کار دیگری را در صحن علنی به رأی بگذاریم.

پس از این سخنان لاریجانی، مصطفی کواکبیان نماینده سمنان و عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی در حالی که میکروفن او خاموش بود، با صدای بلند نسبت به این سخنان رئیس مجلس انتقاد کرد و خواستار بررسی تقاضاهای تغییر دستور صحن علنی شد.

رئیس مجلس در پاسخ به کواکبیان گفت: حتی اگر ۶۰ امضا هم برای تغییر دستور جلسات علنی جمع کرده باشید، همین الان هم رأی‌گیری کنید و رأی هم بیاورد، باز هم باید دستور فعلی یعنی لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی قرار گیرد و به اتمام برسد.

لاریجانی همچنین در پاسخ به انتقادهای مجدد کواکبیان از سخنانش، از او پرسید: آیا شما راه‌حل آیین‌نامه‌ای دیگری هم دارید‌؟
 
به گزارش فارس، مصطفی کواکبیان نماینده سمنان طی جلسات علنی اخیر مجلس خواستار بررسی سریع‌تر طرح یک‌فوریتی ارائه صورتجلسات شمارش آرا به کاندیداها نمایندگی مجلس شورای اسلامی شده است و تقاضای تغییر دستور برای بررسی این طرح را نیز به هیئت رئیسه ارائه داده و اشاره او در جلسه علنی امروز به همین طرح بود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول