اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همه حال

نقش رسانه در تنویر افکار عمومی غیرقابل انکار است

خبرگزاری فارس: در بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بر همکاری و تعامل روابط‌عمومی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان با نمایندگان رسانه‌های گروهی تاکید شده است و در قسمت‌هایی از آن آمده است: نقش رسانه در تنویر افکار عمومی غیرقابل انکار است.

نقش رسانه در تنویر افکار عمومی غیرقابل انکار است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان که به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد جهان پهلوان تختی آمده است: بدون شک نقش رسانه در تنویر افکار عمومی غیرقابل انکار است و از طرفی نمی‌توان از انتقادها، راهکارها و پیشنهادهای رسانه‌های مختلف نوشتاری، دیداری، شنیداری و خبر‌گزاری‌ها به سادگی عبور کرد و این در حالی است که از موارد قابل توجه می‌توان به حضور افراد صادق و متعهد در رسانه‌های مختلف اشاره کرد که از نزدیک و با حضور در میادین ورزشی، در سرما و گرما، اتفاقات مختلف را ارج می‌نهند.
در بخش دیگر این بیانیه آورده شده است: با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ برتر در رشته‌های مختلف دارای هیئت‌های مختلف ورزشی است، تیم‌های اصفهانی نیز با تمام توان درصدد هستند تا پرچم افتخار اصفهان را در عرصه ورزش حرفه‌ای‌ برافراشته نگاه دارند و نیاز است تا روابط‌عمومی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان که آنها هم فعالانه به نشر رویدادهای ورزشی متبوع خود می‌پردازند، با نمایندگان رسانه‌های مختلف نهایت همکاری را برای فراهم آوردن شرایط مناسب به‌ منظور پوشش خبری فراهم آوردند.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: آنچه مسلم است رسانه‌های اصفهانی در بدنه ورزش استان قرار دارند و به هیچ‌وجه جدایی پذیر نیستند و باید در نظر داشت که نقدها و راهکارهای رسانه‌ها به سود ورزش است.
در قسمت پایان بیانیه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان آمده است: از روابط‌عمومی هیئت‌های ورزشی تقاضا می‌شود با تک‌‌تک جامعه رسانه‌ای در حماسه رقابت‌های لیگ برتر همکاری و تعامل خود را بهتر از گذشته ادامه دهند و شرایط مناسب را برای آنها (از قبیل پارکینگ، جایگاه خبرنگاران و جایگاه عکاسان) بهتر از قبل به‌ وجود آوردند.
به گزارش فارس، روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان آماده هرگونه همکاری با رسانه‌های ورزش در راستای حل مشکلات آنها به منظور پوشش خبری رقابت‌های مختلف است.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول