اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

معاون اول رئیس‌جمهور در دیدار "کائودوک فات"

زمان شکوفایی ملت‌های مستقل فرا رسیده/ دوره زورگویی قدرت‌ها سپری شده است

خبرگزاری فارس: معاون اول رییس جمهور تأکید کرد: امروز دیگر دوره زورگویی قدرت‌های ظالم سپری شده و زمان شکوفایی ملت‌های مستقل فرا رسیده است.

زمان شکوفایی ملت‌های مستقل فرا رسیده/ دوره زورگویی قدرت‌ها سپری شده است
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس،‌ محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور عصر امروز شنبه در دیدار «کائودوک فات» وزیر کشاورزی و عمران روستایی ویتنام با تأکید بر لزوم تسریع در اجرای توافقات میان دو کشور گفت: روابط دوستانه ایران و ویتنام ایجاب می‌کند که سطح مبادلات اقتصادی و تجاری فیمابین به بیش از میزان فعلی ارتقاء یابد بنابراین باید با سرعت بخشیدن به هماهنگی‌های فیمابین، سطح مناسبات دو کشور را افزایش دهیم.

وی تبادل هیئت‌های عالی‌رتبه و انجام سفر‌های متقابل مقامات دو کشور را گامی در جهت توسعه همکاری‌های تجاری دانست و از آمادگی ایران برای ارتقاء سطح روابط با ویتنام در تمامی بخش‌ها خبر داد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین از موضع‌گیری دولت ویتنام در مجامع بین المللی در خصوص ایران قدردانی کرد و افزود: قدرت‌های زورگو سال‌ها است که ملت ایران را تحت تحریم قرار داده‌اند اما این تحریم‌ها موجب شد که ملت ایران بر توان خود تکیه کرده و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند.

رحیمی ادامه داد: امروز دیگر دوره زورگویی قدرت‌های ظالم سپری شده و زمان شکوفایی ملت‌های مستقل فرا رسیده است.

همچنین، «کائودوک فات» وزیر کشاورزی و عمران روستایی ویتنام نیز در این دیدار با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران توانسته‌اند به‌رغم توطئه‌های قدرت‌های سلطه‌گر به دانش، توان علمی و تکنولوژی روز دست پیدا کنند.

وزیر کشاورزی و عمران روستایی ویتنام با بیان اینکه پتانسیل موجود میان دو کشور بیش از حجم مبادلات تجاری فعلی است، اظهار داشت: گسترش رفت و آمدهای مقامات عالی رتبه دو کشور می‌تواند نقش موثری در ارتقاء و گسترش سطح روابط اقتصادی فیمابین داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات و مذاکرات صورت گرفته با همتای ایرانی خود اظهار امیدواری کرد که توافقات مطلوبی در جهت منافع و خواست دو ملت شکل گیرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول