اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ائمه‌جمعه شهرهای بافق و اردکان صورت گرفت

برگزاری مراسم شهید مهدی فتوحی در بافق

خبرگزاری فارس: مراسم بزرگداشت شهید مهدی فتوحی اردکانی، سرباز گمنام امام زمان (عج) که در هفته گذشته در درگیری با اشرار به شهادت رسید، در شهرستان بافق برگزار شد.

برگزاری مراسم شهید مهدی فتوحی در بافق
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، مراسم بزرگداشت شهید مهدی فتوحی اردکانی پیش از ظهر امروز با حضور ائمه‌جمعه شهرهای بافق و اردکان، مدیران اجرایی و اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار شهرستان بافق در گلستان شهدای امامزاده ظهیرالدین عبداله‌بن‌موسی‌الکاظم این شهرستان برگزار شد.
 مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم با اشاره به مقام شهید و شهادت در مکتب اسلام اظهار داشت: شهید همانند شمعی است که می‌سوزد و دیگران در پرتو آن بهره‌ می‌برند.
حجت‌الاسلام عباس سبحانیان افزود: همه وظیفه داریم در قبال این همه ایثارگری و جانفشانی برای تحقق اهداف و آرمان‌های شهدا که همان حفظ نظام اسلامی است، تلاش کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شهدای ما یک شبه به این مقام و منزلت نرسیدند بلکه سال‌های سال با عبودیت و بندگی خدا و تزکیه‌نفس توانستند به این فیض عظیم نائل شوند.
سبحانیان، بصیرت و آگاهی و تبعیت از ولایت‌فقیه را از ویژگی‌های شهدا بیان کرد و اظهار داشت: یکی از پیام‌های عمده و اساسی شهدا، دفاع و تبعیت محض از ولایت است زیرا در غیر این‌صورت دچار خسران خواهیم شد.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه‌الغدیر استان یزد تاکید کرد: ما باید تبعیت از ولایت را از شهدا بیاموزیم زیرا آنها با عشق و محبت پشت سر رهبر خود حرکت کردند و لحظه‌ای از ولایت‌فقیه جدا نشدند.
 وی خاطرنشان کرد: آنچه اکنون باید در جامعه‌اسلامی انجام و رعایت شود، اصل ولایت‌فقیه و حرکت در مدار ولایت و امامت است.
شهید مهدی فتوحی اردکانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) است که در درگیری با اشرار مسلح به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
نظیر این مراسم در سایر شهرستان‌های استان یزد نیز برگزار شد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول