اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ادامه مداخلات و کارشکنی‌های فرانسه در کار ناظران اتحادیه عرب در سوریه

خبرگزاری فارس: فرانسه در ادامه مداخلات و کارشکنی‌های خود در کار ناظران اتحادیه عرب در سوریه اعلام کرد که هیأت ناظران قادر به انجام صحیح کار خود نیست.

ادامه مداخلات و کارشکنی‌های فرانسه در کار ناظران اتحادیه عرب در سوریه
به گزارش فارس به نقل از روزنامه فرانسوی "فیگارو"، "آلن ژوپه" روز گذشته در تونس در اظهاراتی اعلام کرد: «هیأت ناظران اتحادیه عرب که مسئول ارزیابی اوضاع سوریه است، قادر به انجام صحیح کار خود نیست.»

وی افزود: «ما از اتحادیه عرب که اقدام به اعزام گروهی ناظر به سوریه کرده حمایت می‌کنیم اما این هیأت امروز قادر نیست کار خود را درست انجام دهد.»

این موضع‌گیری فرانسه در حالی صورت می‌گیرد که بنا بر اعلام اتحادیه عرب هیأت ناظران اعزامی این اتحادیه به سوریه مأموریت خود در سوریه را بخوبی به پیش می‌برند.

فرانسه پیش از این نیز با مداخله در کار ناظران اتحادیه عرب اعلام کرده بود که شرایطی که ناظران اتحادیه عرب در آن مشغول انجام مأموریت هستند، باید کاملا شفاف و واضح باشد.

علاوه بر این "عدنان الخضیر" معاون دبیر‌کل اتحادیه عرب و رئیس اتاق عملیات هیأت ناظران سوریه در قاهره نیز اعلام کرده که کار میدانی هیئت ناظران طبق برنامه پروتکل اتحادیه عرب به پیش می‌رود.

پس از آنکه حقایق وضعیت سوریه و حضور گروهک‌های مسلح در سوریه از زبان ناظران در حال بیان شدن است، مخالفان دمشق پیشاپیش مأموریت ناظران را شکست خورده می‌دانند و تلاش می‌کنند آنان را از سوریه خارج کنند.

انتهای پیام/ر.ص
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول