اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک خبر داد

آمادگی کامل مردم بستک برای استقبال از رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک از آمادگی کامل مردم بستک برای استقبال از ریاست جمهوری و هیئت همراه خبر داد.

آمادگی کامل مردم بستک برای استقبال از رئیس جمهور
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، جواد قناعتی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی سفر هیئت دولت به این شهرستان، سفرهای هیئت دولت به استان‌ها و شهرستان‌ها را فرصتی مغتنم برای حل مشکلات مردم دانست و اظهار داشت: در سه سفر گذشته نعمات و برکات فراوانی عاید استان هرمزگان و شهرستان بستک شده که امید است در سفر آتی نیز از مزایای این سفر بهره‌مند شویم.
وی هدف از سفر رئیس محترم جمهور به استان و شهرستان‌ها را دیدار عمومی با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها برشمرد و عنوان کرد: دور چهارم سفر هیئت دولت با رویکرد جدید و بیشتر به‌منظور بررسی روند اجرای مصوبات سه سفر گذشته به استانها بوده و با عنایت به حضور رئیس‌جمهور در شهرستان‌ها و دیدار عمومی با مردم شایسته است موضوع با حساسیت بیشتر مورد پیگیری قرار گیرد.
فرماندار بستک یادآور شد: مردم بستک همانند گذشته حضوری به‌یاد ماندنی را در این سفر و در استقبال از احمدی‌نژاد به یادگار خواهند گذاشت. 
نماینده عالی دولت در شهرستان بستک اذعان داشت: دور چهارم سفر رئیس محترم جمهور و هیئت دولت همچون سفر دور نخست، دوم و سوم در راستای عدالت محوری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی و ترقی مادی و معنوی همه جانبه انجام می‌شود.
یادآور می‌شود در این جلسه به‌منظور ساماندهی هرچه بهتر امور، هشت کمیته کاری شامل کمیته استقبال، کمیته تدارکات و پشتیبانی، کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی، کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی، کمیته فضاسازی محیطی، کمیته بهداشت و درمان، کمیته امنیتی و انتظامی  و کمیته جمع‌آوری نامه‌های مردمی تشکیل شد.
انتهای پیام/ن20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول