اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه شهرداری تبریز:

جایگاه والیبال شهرداری تبریز را ارتقا خواهیم داد

خبرگزاری فارس: قائم مقام باشگاه شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز شایستگی رسیدن به رده‌های بالای جدول را دارد و امیدواریم بعد از چند هفته بتوانیم به جایگاه اصلی خود در والیبال ایران دست یابیم.

جایگاه والیبال شهرداری تبریز را ارتقا خواهیم داد
یوسف قوام‌لاله امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: بعد از سال‌ها با یاری خدا و حمایت والیبال دوستان توانستیم تبریز را به سطح اول والیبال کشور بازگردانیم و امیدواریم در نخستین حضور خود در لیگ برتر پس از سال‌ها بتوانیم با کسب رتبه‌ای قابل قبول حضور خود را در لیگ تثبیت کنیم.
وی تاکید کرد: در بازی برابر هاوش گنبد پرواز کنسل شد و مجبور شدیم بازیکنانمان را با اتوبوس به گنبد برسانیم و خستگی در بازی برابر این تیم گنبدی عامل اصلی ناکامی تیممان بود.
قوام ادامه داد: نمی‌خواهیم عملکرد بازیکنانمان را توجیه کنیم ولی سه بازی خارج از خانه پشت سرهم نیز موجب باخت به تیم هرمزگان شد وگرنه قبل از آن بازی توانسته بودیم تیم گیتی‌پسند را در اصفهان شکست دهیم.
سرپرست والیبال شهرداری تبریز گفت: طی نامه‌‌ای رسما از فدراسیون والیبال خواستیم تا برنامه را تغییر دهد و بازی آخر برابر آلومینیوم هرمزگان در روز دیگری برگزار شود اما، به درخواست ما ترتیب اثری داده نشد.
وی تصریح کرد: نمی‌توانیم شور و شوق تبریزی‌ها را به والیبال نادیده بگیریم برای همین با تمام قدرت در بازی فردا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت و هواداران مطمئن باشند بعد از چند بازی و بردهایی که کسب خواهیم کرد خود را به رده‌های بالای جدول خواهیم کشاند.
قوام با اشاره به جذب بازیکن در نیم فصل، گفت: نقاط ضعف تیم را شناسایی کرده‌ایم و با جذب بازیکن با کیفیت سعی خواهیم کرد در نیم فصل نتایج بهتری را کسب کنیم.
تیم والیبال شهرداری تا هفته دوازدهم با کسب 16 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و روز یکشنبه 18 دی‌ماه به مصاف تیم کرمان خواهد رفت.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول