اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اتمام اردوی یک هفته‌ای در ترکیه

بازگشت ماشین‌سازی به تبریز

خبرگزاری فارس: با اتمام اردوی یک هفته‌ای ماشین‌سازی در ترکیه، این تیم به تبریز بازگشت.

بازگشت ماشین‌سازی به تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم ماشین‌سازی بعد از اتمام دور رفت مسابقات لیگ دسته یک ایران برای برگزاری یک اردوی یک هفته‌ای و دو بازی دوستانه روانه آنتالیای ترکیه شده بود اما مهم‌تر از خبر اعزام این تیم به ترکیه، استعفای رسول خطیبی از هدایت این تیم بود.
  
*نخستین شکست خانگی ماشین‌سازی
 تا پیش از بازی با تربیت یزد، ماشین‌سازی در تبریز عملکرد عالی داشت، چهار پیروزی و یک تساوی با کسب 13 امتیاز.
این پنج بازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار شده بود اما افت کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام و فشار تراکتورسازان بر تربیت بدنی سبب شد که بعد از دو سال مجوز بازی‌های ماشین‌سازی و گسترش فولاد در ورزشگاه تختی تبریز باغشمال صادر شود.
سال گذشته مسئولان باشگاه ماشین‌سازی تلاش فراوانی کردند که بازی‌های این تیم در باغشمال برگزار شود اما با این درخواست موافقت نشده و در اقدامی کم‌سابقه ماشین‌سازی 13 بازی فصل گذشته را در چهار ورزشگاه برگزار کرد.
شاید برگزاری بازی‌های گسترش فولاد در باغشمال به جای ورزشگاه یادگار امام برای این تیم تفاوتی نکرده اما قابل پیش‌بینی بود که ماشین‌سازی با توجه به موفقیت‌هایی که در ورزشگاه یادگار امام(ره) کسب کرده بود، دچار افت خواهد شد.
این موضوع در بازی ماشین‌سازی با تربیت یزد نمود یافته و ماشین‌سازی نتیجه را به تیم نه چندان مطرح کویرنشین ایران واگذار کرد.
 بعد از این بازی رسول خطیبی به دلیل تغییر مکان بازی‌های این تیم از هدایت این تیم استعفا داده و ماشین‌سازان بدون سرمربی خود به ترکیه رفتند تا به طور موقت ناصر ابراهیمی این تیم را تمرین دهد.
با مذاکراتی که برادران دبیری با رسول خطیبی انجام دادند، وی به بازگشت به این تیم متقاعد شده و پیش از نخستین بازی تدارکاتی این تیم مقابل صدرنشین لیگ دسته یک ترکیه خود را به اردوی تیم رساند.
افشین دبیری مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در این مورد به فارس گفت: در تلاش هستیم تا حداقل ماشین‌سازی بازی‌های حساس خود را در ورزشگاه یادگار امام برگزار کند.
ماشین‌سازی دور برگشت میزبان هر سه تیم مدعی فولاد هرمزگان، پاس همدان و نیروی زمینی تهران است.

*بازگشت به تبریز 
 ماشین‌سازی بعد از اتمام اردوی خود در ترکیه به تبریز بازگشت، برگزاری یک هفته تمرینات این تیم در دو نوبت و انجام دو دیدار دوستانه از نقاط مثبت این اردوی تدارکاتی برای ماشین‌سازان بود.
ماشین‌سازی در ترکیه دو بازی تدارکاتی داشت که با وجود بازی خوب هر دو بازی را واگذار کرد.
شهرام دبیری رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی در این مورد نیز به فارس گفت: تیم صدرنشین لیگ دسته اول ترکیه ترکیب اصلی خود را در میدان گذاشته بود و با این شکست نقاط ضعف ماشین‌سازی مشخص شد که هدف از این بازی‌ها نیز شناسایی نقاط ضعف تیم و برطرف کردن آن و تقویت نقاط قوت است.
 
 *آغاز دور جدید تمرینات ماشین‌سازی
تمرینات ماشین‌سازی از روز دوشنبه هفته جاری آغاز می‌شود و این تیم خود را برای دو بازی ابتدایی دور برگشت آماده خواهد کرد.
ماشین‌سازی در هفته اول و دوم دور برگشت میزبان تیم‌های شهرداری یاسوج و نفت مسجد سلیمان بوده و می‌تواند با پیروزی بر این دو تیم صدر جدول را ازتیم فولاد هرمزگان باز پس گیرد.
شهرام دبیری رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی این دو بازی تیمش را بسیار حساس خوانده و تصریح کرد: پیروزی در این دو بازی ماشین‌سازی کار صعود ماشین‌سازان را راحت‌تر خواهد کرد.
وی افزود: ماشین‌سازی در دور برگشت باید برای کسب تمام امتیازات بازی وارد میدان شده و هیچ حریفی را دست‌کم نگیرد.
به گفته رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی از دست دادن قهرمانی دور رفت با وجود هفته صدرنشینی این تیم، هشداری برای بازیکنان ماشین‌سازی بود تا در کسب نتایج تیم نوسان نداشته و تا هفته آخر بازی‌ها را جدی شمارند.
ماشین‌سازی در پایان دور رفت با 24 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به آلومینیوم هرمزگان در رده دوم جدول قرار گرفته است.
این تیم در هفته‌های اول و دوم دور برگشت میزبان تیم‌های شهرداری یاسوج و نفت مسجد سلیمان  است.  
انتهای پیام/ح10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول