اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زرآباد:

طرح جامع شهر زرآباد در دست اجرا است

خبرگزاری فارس: شهردار زرآباد گفت: طرح جامع این شهر در شرف انعقاد قرارداد است و به زودی در دست اجرا قرار می‌گیرد.

طرح جامع شهر زرآباد در دست اجرا است
عبدالطیف بارانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرآباد اظهار داشت: شهر زرآباد از تجمیع روستاهای جهلو و زرآباد به شهر تبدیل شد.
وی افزود: با توجه به جدیدالتاسیس بودن این شهر سریعا نسبت نسبت به انعقاد طرح جامع آن اقدام شد تا خدمات به طور مطلوب و بهتر به شهروندان ارائه شود.
شهردار زرآباد بیان کرد: بهسازی و رنگ آمیزی بلوار اصلی شهر به طول دو کیلومتر، اجرای فضای سبز و مبلمان شهری، اختصاص یک دستگاه خودروی آتش نشانی و اختصاص یک خودروی مینی بوس برای جابه‌جایی دانش‌آموزان دختر به مدارس از جمله اقدامات دیگر این شهرداری بوده است.
وی ادامه داد: راه‌اندازی وسایل و امکانات ورزشی با اعتبار 90 میلیون ریال از محل وصول عوارض به شهروندان زرآباد و نشست با دانشجویان و نخبگان و استفاده از نظریات آنان در عمران شهری از دیگر فعالیت‌های این شهرداری است.
بارانی گفت: به منظور رفع مشکلات محله‌ای شهروندان در نقاط و مختلف شهر به همراه اعضای شورای شهر نسبت به دیدار چهره به چهره با مردم در مساجد اقدام شد.
وی خاطرنشان کرد: به همت بخشداری نیز 12 هزار جلد کتاب برای کتابخانه مرکزی شهر تهیه و در اختیار آنان قرار گرفت که کار قفسه بندی و رنگ آمیزی از سوی شهرداری در دست اجرا است.
شهردار زرآباد افزود: کار زیر سازی چهار کیلومتر پیاده‌روی سطح شهر توسط شهرداری به اجرا در آمده که به زودی تمامی این فضاها سنگ فرش می‌شود.
بارانی تصریح کرد: شهرداری چهار تیم ورزشی بخش را زیر پوشش دارد که شامل رشته‌های فوتبال و فوتسال است و تیم فوتبال شهرداری در مسابقات لیگ دسته یک شهرستان کنارک موفق به کسب مدال نخست این مسابقات شد.
وی با بیان اینکه نهال‌کاری و توزیع توزیع نهال در سطح شهر از دیگر فعالیت‌های این شهرداری بوده، یادآور شد: از دانشجویان، نخبگان و دانش‌آموزان برتر، تقدیر و جوایزی از سوی شهرداری به آنان اهدا شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول