اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی کردستان انجام می‌شود

اجرای طرح شبکه تبلیغی بینات در مدارس کردستان

خبرگزاری فارس: معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان از اجرای طرح شبکه تبلیغی بینات در مدارس استان خبر داد و گفت: این طرح با همکاری آموزش و پرورش استان انجام می‌شود.

اجرای طرح شبکه تبلیغی بینات در مدارس کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی صبح امروز در دیدار با مربیان طرح بینات شهرستان سنندج اظهار داشت: این طرح ویژه دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی است که از بهمن ماه جاری در مدارس استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه تفاهمنامه همکاری بین این دو اداره کل منعقد شده است، افزود: براساس این تفاهمنامه مقرر شده که در راستای ترویج تعمیق اطلاعات دینی و فرهنگی و ایجاد مصونیت فکری و معنوی دانش‌آموزان و تقویت هویت دینی و ملی آنان طرح بینات در مرحله نخست در مدارس یاد شده برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد زمینه لازم برای خودشناسی و خداشناسی و تقویت روحیه حقیقت‌جویی، تزکیه و تهذیب نفس و همچنین رشد فضائل و مکارم اخلاقی براساس ایمان به خدا و تقوای اسلامی است.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان همچنین پرورش روحیه تعبد الهی و التزام عملی به احکام و آداب اسلامی را از دیگر اهداف برگزاری این طرح دانست.
مصائبی به تعهدات اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در راستای اجرای این طرح پرداخت و بیان داشت: انتخاب اساتید مبلغ برادر و مبلغه خواهر برای تمام مدارس استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی استان و پرداخت حق‌الزحمه مبلغین اعزامی به مدارس از تعهدات این اداره کل است.
وی ادامه داد: همچنین برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات و هماهنگی برای اجرای طرح در سطح مدارس جامعه هدف نیز از تعهدات آموزش و پرورش استان است.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان داشت: شبکه ملی تبلیغ مدارس همچنین گامی حیاتی برای استفاده از فرصت‌های تبلیغی در مدارس و افزایش شاخصه‌های کیفیت در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: این شبکه متشکل از طلاب و روحانیون خواهر و برادر است که با برنامه‌ریزی از طریق شورای سیاست‌گذاری تحت نظارت مجری و با هماهنگی مدیر و معاون پرورشی مدرسه به طور مستمر در مراکز آموزشی حضور فعال داشته و با ارتباط ‌گیری عاطفی نسبت به حل مشکلات و معضلات روحی، اخلاقی و تربیتی دانش‌آموزان تلاش می‌کنند.
وی اضافه کرد: اجرای طرح یاد شده موجب انسجام‌دهی و ایجاد هم‌افزایی و هماهنگی بین نیروهای عمل کننده در تبلیغ دانش‌آموزی می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول