اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تداوم حمایت از بشار اسد در حضور ناظران اتحادیه عرب + گزارش تصویری

خبرگزاری فارس: در حالی که ناظران اتحادیه عرب قرار است همچنان برای ارزیابی اوضاع سوریه در این کشور حضور داشته باشند، شهروندان سوری با در دست داشتن تصاویر "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه حمایت خود را از وی اعلام کردند.

تداوم حمایت از بشار اسد در حضور ناظران اتحادیه عرب + گزارش تصویری
به گزارش مانیتورینگ فارس به نقل از شبکه پرس‌تی‌وی، هزاران سوری روز گذشته با تجمع در میدان "صبا بحرات" دمشق، با محکوم کردن تلاش‌رسانه‌های مورد حمایت غرب علیه کشورشان، میزان حمایت خود را از رئیس جمهوری سوریه به نمایش گذاشتند.

بنا بر این گزارش، تظاهرکنندگان سوری همچنین حمایت خود را از برنامه اصلاحات اسد اعلام و بر اتحاد ملی تاکید کردند.

یکی از حامیان طرفدار دولت در این راه‌پیمایی گفت : " ما برای حمایت از برنامه اصلاحات رئیس جمهور بشار اسد و گفت و گوی ملی آمده‌ایم. ما از تصمیم مستقل ملی حمایت می‌کنیم. ما با تمامی توطئه‌ها علیه سوریه مخالفیم."

شرکت کنندگان دراین راه‌پیمایی همچنین از ناظران اتحادیه عرب خواستند تا به هنگام بازدید از سوریه در وظایف خود صادقانه عمل کنند.

یکی دیگر از شرکت کنندگان دراین راه‌پیمایی گفت: " توطئه‌ای علیه سوریه در جریان است و همه به وضوح آن را می‌بینند. ناظران اتحادیه عرب نیز این وضعیت را شاهد بوده‌اند. آن‌ها باید حقایق را بیان کنند. امریکا در امور اتحادیه عرب مداخله می‌کند. برخی از کشورهای غربی در تلاش هستند تا سوریه را به عراق ویا لیبی دیگری تبدیل کنند. ما از رئیس جمهوری‌امان حمایت می‌کنیم."

ناظران اتحادیه عرب هفته گذشته به منظور تحقیقات درباره ناآرامی‌های ۹ ماهه و نظارات بر اجرای ابتکار صلح اتحادیه عرب با هدف پایان دادن به بحران در سوریه، از این کشور بازدید کردند.

گروه ناظران اتحادیه عرب قرار است روز شنبه گزارش خود را در این باره منتشر کند.

سوریه از نیمه‌های مارس تا کنون ناآرامی‌هایی را شاهد بوده که بنابر آمارهای ارائه شده از سوی سازمان ملل، پنج هزار نفر کشته به همراه داشته است.

درحالی که غرب ومخالفان سوری، دولت را به دخالت در این کشتارها متهم می‌کنند، دمشق" قانون شکنان، خراب کاران و گروه‌های تروریستی مسلح " را به دخالت در این ناآرامی‌ها متهم و تاکید دارد که عواملی خارجی آن را سازماندهی می‎کنند.

برای مشاهده تصاویر مربوطه اینجا کلیک کنید.

 انتهای پیام/ق
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول