اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌جاری صورت گرفت

اختصاص 2 میلیارد ریال به طرح‌های تحقیقاتی آبفای سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای سیستان و بلوچستان گفت: در سال ‌جاری برای طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی شرکت آبفای سیستان و بلوچستان مبلغ 2 میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

اختصاص 2 میلیارد ریال به طرح‌های تحقیقاتی آبفای سیستان‌وبلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای سیستان و بلوچستان، محمد مهدی دارایی اظهار داشت: امسال 12 پروژه تحقیقاتی در ‌دستور کار شرکت آبفای استان قرار دارد.
وی افزود: این طرح‌‌ها جنبه کاربردی داشته و مبتنی بر نیازهای بومی استان و مرتبط با صنعت آب برنامه‌ریزی شده است. 
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای سیستان و بلوچستان بیان کرد: همه ساله دو درصد از اعتبارات شرکت آبفای استان به طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی اختصاص می‌یابد.
دارایی خاطرنشان کرد: به همین منظور در سال‌ جاری مبلغ 2 میلیارد ریال در راستای اجرای طرح‌های پژوهشی و ‌تحقیقاتی اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح‌های پژوهشی نوعی سرمایه‌گذاری در راستای حفظ سرمایه‌های ملی و استانی است افزود: مدیریت شرکت آبفای استان در راستای استفاده بهینه و همچنین حفاظت از منابع آبی در استان با افزایش اعتبارات تحقیقاتی، طرح‌های متعددی را با همکاری دانشگاه‌های استان و همچنین پارک‌های فناوری در دستور کار دارد.
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آبفای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در همین ارتباط، بهره‌گیری از انرژی خورشید در شیرین ساختن آب‌های شور، اندازه‌گیری سموم و آلاینده‌های کشاورزی و راهکارهای حذف آن از منابع، مطالعه کاهش تبخیر آب از چاه نیمه‌های سیستان، مطالعه بر روی فاضلاب تصفیه شده شهری و همچنین امکان‌سنجی استفاده از انرژی‌های تجدید‌پذیر به عنوان مهم‌ترین تحقیقات در دستور کار شرکت آبفای استان در سال جاری است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول