اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر انجام می‌شود

برگزاری 10 همایش بزرگ فرهنگی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: در دهه فجر امسال و از دوم بهمن ماه تا 11 بهمن ماه 10 همایش بزرگ فرهنگی در شهرهای مختلف استان گلستان برگزار خواهیم کرد.

برگزاری 10 همایش بزرگ فرهنگی در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری در گردهمایی ائمه جمعه استان گلستان که در شهرستان آزادشهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: اصلی‌ترین هدف از برگزاری این همایش‌ها حضور جوانان در صحنه است تا دشمنی که می‌گوید جوانان از انقلاب و اسلام فاصله گرفته‌اند حضور جوانان انقلابی، مومن و ولایت‌مدار را ببیند رسوا شود.
وی خاطرنشان کرد: در این همایش که هر کدام با حضور 2 هزار نفر از جوانان شهرهای محل اجرا همراه خواهد بود نماز جماعتی باشکوه 2 هزار نفری برگزار خواهد شد و با سخنرانی سخنرانان برگزیده و مداحانی مطرح همراه خواهد بود.
منتظری اضافه کرد: همزمان با برگزاری این همایش‌ها نمایشگاهی از کتاب، عکس و هنرهای تجسمی برای بازدید علاقه‌مندان برپا خواهد شد و به قید قرعه به 72 نفر از شرکت‌کنندگان هم بسته‌های فرهنگی اهدا خواهد شد و در نهایت 72 نفر هم از بین برندگان در همایش در قالب یک کاروان راهی کربلای معلی خواهد شد.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با صدا و سیمای مرکز گلستان صورت گرفته تا همایش‌ها از شبکه سبز شبکه استانی مرکز گلستان پخش شود.
وی اذعان داشت: تشویق نوجوانان و جوانان به پرپایی نماز اول وقت و شرکت در نمازجماعت و نمازجمعه وقت روحیه اعتقادی آنان را قوی‌تر می‌کند و می‌تواند برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی یک سلاح قوی محسوب شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول