اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی بوشهری:

ایجاد دانشکده گاز از نیازهای اساسی استان بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان بوشهر در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی ایجاد دانشکده گاز و پتروشیمی از نیازهای اساسی استان بود.

ایجاد دانشکده گاز از نیازهای اساسی استان بود
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: افتتاح این دانشکده در دانشگاه خلیج فارس بوشهر با همت مسئولان استان و حمایت وزارت نفت یک اتفاق بزرگ و میمون برای استان بوشهر است.
وی تصریح کرد: استان بوشهر با منابع عظیم نفت و گاز و و ظرفیت بالای تولید در این عرصه نیازمند فضایی برای تربیت نیروی متخصص و متعهد در این حوزه است.
صفایی بوشهری ادامه داد: این دانشکده بدون شک زیرساخت‌های لازم در حوزه منابع انسانی و گسترش فرهنگ و علوم مرتبط با انرژی هیدروکربنی را در استان بوشهر فراهم می‌کند.
امام جمعه بوشهر یادآور شد: امیدواریم جوانان و دانش‌پژوهان این استان با تحصیل در این دانشکده در مسیر نخبگانی، خودکفایی علمی، تولید علم و مرجعیت علمی در عرصه صنایع نفت حضوری موفق در کشور، منطقه و فضای بین‌المللی داشته باشند.
وی بیان کرد: همه تلاش و هدف ما فراهم کردن بسترهای لازم برای خدمت صادقانه و خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
*استاندار بوشهر: افتتاح دانشکده گاز و پتروشیمی جلوه کارآمدی نظام است
استاندار بوشهر گفت: افتتاح دانشکده گاز و پتروشیمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر جلوه‌ای از کارآمدی نظام قدس جمهوری اسلامی است.
محمدحسین جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در بوشهر اظهار داشت: اینکه ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم بناهایی بسازیم که عمری بیش از 300 سال داشته باشند، بیان کننده عملکرد موفق نظام است.
وی افزود: مهندسان و کارشناسان ما می‌توانند طرح‌هایی به سرانجام برسانند که در نوع خود نمونه باشند و این نشان دهنده بالندگی علمی آنان است.
استاندار بوشهر یادآور شد: انتظار ما این است در این دانشکده مهندسانی تربیت شوند که بستر تولید علم را در ایران اسلامی فراهم کنند.
وی بیان کرد: علمی که نهایت و نتیجه آن تولید ثروت برای عزتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی باشد.
جهانبخش اضافه کرد: امروز استان بوشهر به عنوان نماد توسعه و پیشرفت می‌رود که گام‌های شتابانی برای عزتمداری ایران اسلامی بردارد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول