اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر:

8 رشته در مقطع دکترا به دانشگاه خلیج فارس افزوده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: در مقطع کارشناسی 25 رشته، در مقطع کارشناسی ارشد 30 رشته و در مقطع دکترا سه رشته داریم که ظرف چند ماه آینده هشت رشته دیگر در مقطع دکترا افزوده می‌شود.

8 رشته در مقطع دکترا به دانشگاه خلیج فارس افزوده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسن تاجیک عصر امروز در آیین افتتاح دانشکده گاز و نفت دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: دانشگاه خلیج فارس بوشهر با بیش از 5 هزار دانشجو در هفت دانشکده با 170 عضو هیئت علمی و حدود 400 کارمند فعالیت می‌کند.
وی تصریح کرد: این دانشگاه ارتباط تنگاتنگی با مراکز صنعتی، اقتصادی و دستگاه‌های دولتی استان بوشهر دارد.
تاجیک ادامه داد: با تاکید مقام معظم رهبری و همت مسئولان استان امر تحقیق و پژوهش در دانشگاه خلیج فارس بوشهر رونق خاصی یافته است به طوری که در تولید علم و تعامل تنگاتنگ با حوزه‌های مختلف از جمله مراکز صنعتی استان موفقیت‌های چشمگیری داشته‌ایم.
رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر یادآور شد: با تفاهمنامه‌ای ‌که پیش از سال 84 بین مسئولان دانشگاه و وزارت نفت بسته شد، مقرر گشت یک‌سری زیرساخت‌ها شامل ساختمان دانشکده گاز و پتروشیمی و ساختمان‌های جانبی ایجاد و یک‌سری تجهیزات نیز تامین شود.
تاجیک افزود: ساختمان اصلی دانشکده طی دو پروژه و در قالب فاز نخست ساخته شده و پس از آن با کمک مسئولان استان و مسئولان پارس جنوبی سه ساختمان دیگر شامل سالن اجتماعات 600 نفره، مهمانسرای اساتید و استخر سرپوشیده به عنوان فاز دوم این پروژه نیز در دستور کار قرار گرفت که هم اینک بین 20 تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی بیان کرد: وزارت نفت متعهد شد با پرداخت 3 میلیون دلار تجهیزات این پروژه را تامین کند که تاکنون نیمی از این تعهد برای تامین تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی محقق شده است.
تاجیک خاطر نشان کرد: امیدواریم این دانشکده زمینه تربیت نیروی انسانی خداجو، متعهد و متخصص را در راستای توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کند.
انتهای پیام/ک20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول