اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری باز هم در تبریز نتیجه نگرفت

چربش تجربه بلاژویچ بر جوانی مدیر روستا

خبرگزاری فارس: از هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور یک بازی در تبریز بین تیم‌های مس کرمان و شهرداری تبریز برگزار شد که این بازی در پایان با یک گل به سود تیم مس به اتمام رسید.

چربش تجربه بلاژویچ بر جوانی مدیر روستا
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، شهرداری تبریز برای نخستین بار تحت هدایت علی‌اصغر مدیرروستا مربی جدید این تیم روانه میدان شده بود، اما در نهایت بدون کسب امتیاز میدان مسابقه را ترک کرد.
این بازی مبارزه تجربه مربی مسن مس کرمان "بلاژویچ" و جوانی "مدیرروستا" بود که در نهایت مربی کروات مس بر همتای ایرانی خود غلبه کرد.
قابل پیش‌بینی بود که مدیرروستا با سیاست باشگاه شهرداری همسو شده و به نفرات بومی بهای بیشتر دهد، با این همه و با وجود بازی برابر دو تیم در نیمه نخست، قاسم دهنوی در یک دقیقه پیش از سوت داور گل برتری تیمش را به ثمر رساند.
در نیمه دوم تیم شهرداری برای جبران گل خورده وارد میدان شده بود اما، مس نیز به حفظ اندوخته خود اقدام کرده و راه‌های نفوذ تیم میهمان را به خوبی بست.
در نهایت این بازی با همان یک گل به صعود تیم مس کرمان به اتمام رسید تا ششمین شکست تیم شهرداری تبریز ثبت شود، بازی رفت دو تیم در کرمان با نتیجه یک بر یک به اتمام رسیده بود.
با این شکست تیم شهرداری تبریز با همان 20 امتیاز دور رفت در رده سیزدهم جدول ثابت ماند و مس کرمان نیز جمع امتیازات خود را به عدد 19 افزایش داد.
با پیروزی تیم‌های مس کرمان، راه‌آهن شهرری و ملوان بندرانزلی که تیم‌ها بعد از شهرداری بودند، موقعیت این تیم در جدول به شدت مورد تهدید قرارگرفته است.
شهرداری تبریز در هفته دوم مهمان تیم سایپای البرز است.
انتهای پیام/ح30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول