اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پخش سخنان آیت‌الله مکارم شیرازی از کانال ندای اسلام

خبرگزاری فارس: برنامه تفسیر قرآن به عنوان یکی از برنامه‌های مستمر کانال ندای اسلام، در سری برنامه جدید خود از مباحث تفسیری آیت‌الله مکارم شیرازی بهره می‌برد.

پخش سخنان آیت‌الله مکارم شیرازی از کانال ندای اسلام
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی کانال ندای اسلام، برنامه تفسیر قرآن با موضوع تفسیر سوره نساء از اواسط دی ماه 90 مباحث تفسیری آیت‌الله مکارم شیرازی را به همراه صدای این مرجع تقلید و با ترجمه انگلیسی پخش خواهد کرد.
در این برنامه حجت‌الاسلام اسد جعفری، مبلغ حوزه به عنوان کارشناس در برنامه حضور داشته و در ارتباط با هر آیه نکات تفسیری مربوطه را بیان می‌کند؛ این نکات عموما با استفاده از مباحث تفسیری آیت الله مکارم شیرازی بوده و از دروس وی استخراج می‌شوند.
استفاده از صدای آیت الله مکارم در داخل برنامه به همراه ترجمه انگلیسی آن از جنبه‌های مثبت برنامه است که بر جذابیت آن افزوده است.
هم اکنون برنامه تفسیر قرآن به تفسیر آیه 105 سوره نساء می‌پردازد که در تفسیر این آیه از سخنان آیت‌الله مکارم شیرازی و نکات تفسیری ایشان استفاده شده است.
برنامه تفسیر قرآن روزهای سه‌شنبه هر هفته از ساعت هفت و 45 دقیقه صبح الی هشت و 15 دقیقه به مدت 30 دقیقه از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.
علاق مندان می‌توانند با رجوع به سایت کانال ندای اسلام به آدرسwww.coiradio.com  برنامه را از طریق پخش زنده live شنیده و یا در قسمت Today’s برنامه را دریافت کنند.
انتهای پیام/خ۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول