اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر امسال اجرا می‌شود

نمایش عروسکی «غول بیابانی» در کانون پرورش فکری اهواز

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام الله دهه فجر نمایش عروسکی «غول بیابانی» در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره‌ 3 و 5 اهواز برای کودکان و نوجوانان این شهر اجرا خواهد شد.

نمایش عروسکی «غول بیابانی» در کانون پرورش فکری اهواز
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، همزمان با ایام الله دهه فجر نمایش عروسکی «غول بیابانی» در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره‌ 3 و 5 اهواز برای کودکان و نوجوانان این شهر اجرا خواهد شد.
فرزانه فیلی کارشناس فرهنگی حوزه یک کانون پرورش فکری خوزستان در این مورد اظهار داشت: این نمایش توسط مربیان مراکز کانون شماره 3 و 5 اهواز به صورت مشترک از اوایل دی‌ماه 1390 با ساخت عروسک و دکور این نمایش کار خود را آغاز کرده است و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی از 12 بهمن‌ماه در سالن نمایش این دو مرکز برای کودکان و نوجوانان اهوازی اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه داستان این نمایش در مورد یک غول و چند شخصیت محلی است، گفت: غول این نمایش برای فرار از سرما تصمیم به انجام کاری می‌کند که برای محقق شدن آن از سوی دیگر شخصیت‌های این نمایش مشکلاتی برای او به وجود می‌آید.
فیلی، درباره عوامل این نمایش اظهار داشت: کارگردان و طراح عروسک و دکور این نمایش عادله پورمقامی است، نویسندگان این نمایش نیز سحر حقیقی و عادله پورمقامی هستند و جهان گل‌محمدی و سحر حقیقی نیز در ساخت دکور و عروسک این نمایش حضور دارند.
این کارشناس فرهنگی در پایان یادآور شد: کودکان و نوجوانان اهوازی منتظر خبرهای خوب در باره اجرای نمایش‌های عروسکی دیگر در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز همزمان با ایام دهه فجر باشند که در روزهای آینده اطلاع رسانی می‌شود. 
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن ۵۲ مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از ۳۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول