اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چابهار:

نقدها انقلاب را قوت داد، تعریف و تمجید جامعه را طاغوتی می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چابهار گفت: در نقدها بود که انقلاب قوت گرفت و تعاریف است که جامعه را طاغوتی می‌کند.

نقدها انقلاب را قوت داد، تعریف و تمجید جامعه را طاغوتی می‌کند
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: رسالت خبر و رسانه در جامعه بسیار خطیر و مهم است و باید فعالیت‌های رسانه‌ای به صورت مستمر و قوی در منطقه پیگیری شود.
وی افزود: عدم رقابتی بودن و یک سویه بودن اخبار، عاملی بازدارنده برای رشد و شکوفایی جامعه به شمار می‌رود که باید جداً از آن پرهیز شود.
امام جمعه چابهار بیان کرد: متأسفانه در حال حاضر اکثر رسانه‌های محلی و ملی در استان به بلندگوی سیستم دولتی مبدل شده‌اند و این امر آنان را از مشکلات مردم غافل کرده است.
موسوی خاطرنشان کرد: حرکت‌های کلیشه‌ای و غالب شدن تشریفات در برگزاری همایش‌ها و سمینارها به آفت بزرگی مبدل شده است که در بلند مدت تأثیرات مخربی را به جای خواهد گذاشت.
وی یادآور شد: تعریف و تمجید خط رسانه را به انحراف می‌کشاند که در این راستا اهالی فن باید مراقبت کنند تا از موضوعات اصلی به ویژه مشکلات و تنگناهای مردم در این نقطه محروم غافل نمانند.
امام جمعه چابهار ادامه داد: یک سویه نگاری اهالی رسانه باعث شده تا میزان مخاطبان چه صدا و سیمای مرکز و نشریات محلی به طور فزاینده‌ای کاهش یابد و مردم رغبت کمتری به دیدن و مطالعه روزنامه‌ها نشان دهند.
موسوی عنوان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند" تمجیدها را نگویید، حقایق را بیان کنید"  لذا کاری را که توانایی انجام آن را ندارید با شجاعت و عدم انجام آن به مردم اذعان کنید.
وی افزود: شفاف سازی و ارائه مطالب دقیق و کارشناسی مبتنی بر مسائل علمی، مردم را امیدوار و ارائه مطالب بی محتوا مردم را مکدر و بر مشکلات آنان می‌افزاید و این آفت رسانه است.
امام جمعه چابهار گفت: مطالب نقادانه هم باید سازندگی داشته باشد، نقد تخریبی ضمن عقب راندن جامعه، فضای رسانه را آلوده و بی اعتبار می‌کند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول