اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرمانشاه:

دستگاه قضایی در برخورد با محاربان قاطع است

خبرگزاری فارس: دادستان کرمانشاه گفت: دستگاه قضایی در برخورد با محاربان جدی است و با هیچ تهدید و جوسازی رسانه‌های خارجی از تصمیم خود چشم‌پوشی نخواهد کرد.

دستگاه قضایی در برخورد با محاربان قاطع است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه مجتبی ملکی صبح امروز در مراسم اعدام سارقان بانک سپه کرمانشاه اظهار داشت: دستگاه قضایی با کسانی که قصد مختل کردن امنیت عمومی را داشته باشند با قاطعیت برخورد می‌کند.
وی ادامه داد: پس از وقوع جرم سرقت مسلحانه از بانک سپه شعبه سعدی کرمانشاه با تلاش نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی محل اختفای متهمان کشف شد و در عملیاتی اعضای این باند تبهکار دستگیر شدند.
دادستان کرمانشاه تصریح کرد: پرونده این متهمان به شعبه یک دادگاه انقلاب اسلامی استان کرمانشاه ارجاع داده شد و پس از طی مراحل قانونی حکم اعدام سه نفر از آنها به جرم محاربه و اقدام علیه امنیت ملی در ملاءعام صادر شد که امروز شاهد اجرای آن بودیم.
ملکی در مورد شرکا و معاونان جرم در این پرونده نیز گفت: شرکا و معاونان جرم به حبس‌های طولانی، تبعید و شلاق محکوم شده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: پرونده متهمان پس از صدور حکم در دادگاه انقلاب به دیوانعالی کشور ارجاع داده شد و در عرض یک هفته به تایید شعبه 11 دیوانعالی کشور رسید.
دادستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مجرمان و تبهکاران در استان شهید‌پرور کرمانشاه جایی ندارند و مطمئن باشند که به سزای اعمال خود خو‌اهند رسید.
ملکی تاکید کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان مصمم بوده و با هیچ تهدید و جوسازی رسانه‌های خارجی از تصمیم خود چشم‌پوشی نخواهد کرد.
گفتنی است؛ در حاشیه اعدام این محاربان خانواده شهدای بانک سپه نیز حضور داشتند و مردم با سر دادن شعار "دستگاه قضایی تشکر تشکر"، از این اقدام دادگستری استان کرمانشاه قدردانی کردند.
انتهای پیام/و۲۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول