اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان‌وبلوچستان:

ثبت‌نام 47 نفر در سامانه"کتاب من" در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون 47 نفر در سامانه" کتاب من" ثبت‌نام کرده‌اند که کتاب‌های درخواستی آنان یا ارسال شده و یا در دست بررسی است.

ثبت‌نام 47 نفر در سامانه"کتاب من" در سیستان‌وبلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، اسفندیار زید آبادی صبح امروز در نخستین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بر گرفته از انقلاب پیامبر اسلام (ص) و در راستای فرهنگ سازی شکل گرفته است.
وی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در بخش کتاب و کتابخوانی گفت: ایشان همواره بر ترویج فرهنگ مطالعه مفید در جامعه تأکید می‌کنند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان از مسئولان امر خواست با اداره کل کتابخانه‌ها در راستای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز توسعه کتابخانه‌ها همکاری کنند.
دبیر کمیته نهضت مطالعه مفید سیستان و بلوچستان همچنین از مسئولان ادارات و سازمان‌ها خواست تا با معرفی سامانه طرح "کتاب من" و شبکه کتابخوانان حرفه‌ای در ادارات خود زمینه‌های مشارکت حداکثری همکاران را در این طرح‌های عظیم ملی فراهم کنند.
بخشدار بخش جالق نیز در این جلسه گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی توجه مسئولان به سمت علم آموزی و کسب دانش پیش رفته و همین امر باعث ارتقای سطح دانش و سواد در میان اقشار مختلف مردم شده است.
حمید بهرامی‌مقدم ادامه داد: گسترش سطح سواد در جامعه وظیفه مسئولان را در راستای فراهم آوردن بسترهای مناسب برای مطالعه و کتابخوانی در جامعه سنگین‌تر می‌کند.
اظهار امیدواری کرد که با مشارکت مسئولان بخش هر چه زودتر مکان مناسبی برای کتابخانه اختصاص یابد.
رئیس اداره ارشاد اسلامی سراوان نیز در این جلسه گفت: سیاست اداره ارشاد در بخش کتاب و کتابخوانی حمایت از مراکز فرهنگی است.
واحد عبداللهی با اشاره به مرزی بودن بخش جالق و عبور و مرور اتباع بیگانه به این بخش بیان کرد: باید در جهتی گام برداریم که صادر کننده فرهنگ غنی ایران اسلامی باشیم که برای اجرای این مهم به فراهم شدن امکانات خاصی نیاز داریم.
وی با اشاره به مکان فعلی کتابخانه شهید مولوی گفت: این مکان به هیچ وجه در شأن مردم این بخش نیست و برای حل این مشکل باید هرچه سریع‌تر اقدامات مناسبی برای جابه‌جایی کتابخانه به محل جدید انجام شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول