اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی شهرستان اصفهان:

937 نفر بازرسی انتخابات نهم در اصفهان را رصد می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی شهرستان اصفهان گفت: 937 نفر عضو هیئت بازرسی انتخابات نهم در شهرستان و بخش‌های انتخاباتی اصفهان هستند که 910 نفر از این افراد بازرس، سربازرس، بازرس رزرو انتخاباتی مجلس نهم در اصفهان هستند.

937 نفر بازرسی انتخابات نهم در اصفهان را رصد می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اسفندیار تاجمیری ظهر امروز در جلسه آغاز به کار هیئت‌های بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان‌ها با اشاره به اینکه تشکیل کارشناسان مربوطه هیئت بازرسی پرداخت و اظهار داشت: هماهنگی برای آغاز کار شهرستان‌ها به مرکز شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی و نیز شماره تماسی برای انعکاس و ارتباطات مردمی به این مراکز و فرمانداری‌ها داده شد.
وی با بیان اینکه به فرمانداری‌ها دستور فراهم کردن زمینه سریع هیئت‌های بازرسی داده شد، افزود: شرایط  رد صلاحیت‌ها و استراتژی هماهنگی در آیین‌نامه‌ها به همراه شرح وظایف نظارتی تحویل روسای هیئت نظارت شده است.
رئیس هیئت بازرسی شهرستان اصفهان به ساختار عملیاتی و شرایط مقرر در عملیات بازرسی انتخابات نهم اشاره و تصریح کرد: در آخرین انتخابات که انتخابات ریاست جمهوری بود، 630 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان داشتیم که اعضای اجرایی در این دوره پیشنهاد تعدادی بیشتر را داده‌اند که در صورت پذیرفتن به 650 شعبه ارتقاء پیدا می‌کند.
وی تعداد بازرسان را در هر شعبه یک نفر، سربازرس را 65 نفر و در هر شعبه یک نفر، بازرس را 130 نفر و در هر شعبه 2 نفر و سربازرس رزرو را 65 نفر و در هر شعبه 2 نفر و در مجموع 910 نفر برشمرد.
تاجمیری همچنین مسئولان ستاد 9گانه متناظر با ساختار اجرایی را 19 نفر، دبیرخانه هیئت شهرستان را سه نفر و دبیرخانه هیئت فرعی را پنج نفر و در هر ستاد یک نفر دانست که در مجموع 937 نفر در بخش شهرستان‌ها و بخش‌ها را شامل می‌شود.
وی این افراد را از جمله نیرو های کارآمد ستاد اجرای انتخابات نهم دانست و افزود: همه بازرسان باید مدرک کارشناسی داشته و نیز توانمند در مسائل انتخاباتی بوده و به مقررات انتخاباتی پایبند باشد.
 رئیس هیئت بازرسی شهرستان اصفهان بیان داشت: سایتی را پیش‌بینی کرده‌ایم که فرآیند اطلاع‌رسانی و وظایف روزانه را در فضای کلی انتخابات در چند محور رصد و اطلاع دهد.
وی یکی از وظایف هیئت نظارت را رسیدگی به تبلیغات پیش از موعد کاندیداها دانست و گفت: هیئت اجرایی ضمن نظارت کامل وظیفه دارند، انعکاس تخلفات انتخاباتی را از طریق سایت خبری پیگیری، پشتیبانی و اطلاع‌رسانی ‌کنند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول