اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش رژیم صهیونیستی سقوط سوریه را انتظار می‌کشد

خبرگزاری فارس: یک افسر ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارزیابی‌های ارتش نشان می‌دهد که اتفاق بزرگی در سال ۲۰۱۲ در سوریه رخ می‌دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی سقوط سوریه را انتظار می‌کشد
به گزارش فارس، خبرگزاری یونایتدپرس نوشت: یک افسر بلندپایه ستاد مشترک ارتش اسرائیل اعلام کرد که ارزیابی‌های ارتش نشان می‌دهد که نظام بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در سال جاری سقوط می‌کند و ارتش نگران این است که سلاح‌های شیمیایی این کشور به دست حزب الله بیفتد.

این خبر در حالی منتشر می شود که به گفته ناظران، طرح آمریکایی صهیونیستی ایجاد آشوب در سوریه که از ماه مارس گذشته با فعال کردن گروهک‌های مسلح آغاز شده، شکست خورده است و ارتش سوریه کنترل کامل شهرهای سوریه را در اختیار دارد.

روزنامه هاآرتص به نقل از این افسر اسرائیلی مدعی شد که اتفاق بزرگی در سال ۲۰۱۲ در سوریه رخ می‌دهد.

بنا بر گزارش‌های خبری، این روزها سران رژیم صهیونیستی در سخنان خود با هدف روحیه بخشیدن به مخالفان دمشق، تا حد امکان بر سقوط نظام سوریه تاکید می‌کنند.

یونایتدپرس به نقل از این افسر افزود: نگرانی اصلی ارتش اسرائیل این است که سرنوشت سلاح‌های شیمایی سوریه چه می‌شود. آیا به دست حزب‌الله می‌افتد یا به جایی دیگر می‌رود.

در فتنه پس از انتخابات سال 1388 نیز ایهود باراک وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای تقویت روحیه منافقان و دشمنان ایران مدعی شده بود که نظام ایران به پایان خود رسیده است اما وی این هفته در گزارشی که به کنست (پارلمان) ارائه کرد اذعان کرد که ایران و برنامه هسته‌ای ایران بر خلاف همه تحریم‌ها و مشکلات به پیش می‌رود.

انتهای پیام/.++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول