اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قزوین خبر داد

رسیدگی به پرونده جاعل 100 میلیون ریالی در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قزوین گفت: رای دادگاه در مورد کلاهبرداری که چک 100 هزار تومانی مناقصه شهرداری را به 10 میلیون تومان تغییر داده است صادر خواهد شد.

رسیدگی به پرونده جاعل 100 میلیون ریالی در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قزوین در شصت و هفتمین جلسه علنی این شورا با قرائت حسابرسی از سازمان‌های فضای سبز، اتوبوسرانی و آتش‌نشانی بیان داشت: رای دادگاه در مورد کلاهبرداری که چک 100 هزار تومانی مناقصه شهرداری را به 10 میلیون تومان تغییر داده است در همین ایام صادر خواهد شد.
حامد کبودوند افزود: این فرد با جعل اسناد اقدام به کلاهبرداری از مخابرات، برق، شهرداری و ... کرده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین نیز اظهار داشت: متکدیانی که لباس سبز بر تن کرده و با کشکول و نام اهل بیت گدایی می‌کنند، سبب توهین به اهل‌بیت می‌شوند که باید با آن برخورد شود.
محمدحسین خاکساران ادامه داد: برای شهر قزوین که از نظر علمی و مذهبی سرآمد است، وجود دعانویسی و این قبیل مسائل برازنده نیست؛ دعا حاوی مضامین عرفانی است که نباید اجازه داد مورد استفاده سودجویان قرار گیرد زیرا این امر مغایر با فرهنگ عمومی است.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر قزوین نیز با اشاره به طرح احداث سد باراجین خاطرنشان کرد: آب یک مسئله اساسی بوده و در 40 قسمت از قرآن از آن صحبت شده است، سد باراجین با هدف آب‌رسانی فضای سبز پارک جنگلی فدک، باغات پائین دست و قزوین در نظر گرفته شده است.
غلامحسین شیری افزود: طرح این سد متاسفانه مورد تایید معاون استاندار قرار نگرفته است که باید با آشکار کردن محاسن این طرح، بر اجرای آن همت گمارد؛ این طرح با امکانات جانبی از جمله احداث آکواریوم داخل آب، تفریحات سالم مانند جت اسکی برای خانم‌ها و هتل‌های زنجیره‌ای زمینه مساعد را برای استفاده افراد با هر تیپ و تفکری را فراهم می‌کند.
وی در ارتباط با مشخصات این سد تشریح کرد: ارتفاع این سد خاکی 60 متر، عرض تاج بالایی آن 10 متر و دهنه این سد نیز در شش کیلومتری قزوین واقع خواهد شد و 100 میلیارد تومان نیز بازگشت اقتصادی سرمایه از محل درآمد‌های این سد خواهد بود.
شیری ساخت این سد خاکی را ساده‌تر از ساخت خانه دانسته و زمان بهره‌برداری از این سد را 3 سال اعلام کرد؛ظاهری، رئیس شورا نیز بر مشخص شدن این طرح به صورت فوری تاکید کرد.
 شهردار قزوین نیز در این جلسه در ارتباط با طرح سد باراجین تاکید کرد: سوابق و مستندات نشان می‌دهد این سد، یک پروژه استانی است و نیازمند حمایت‌های ملی که نه در محدوده شهرداری قزوین قرار دارد و نه شهرداری متولی آن است.
مسعود نصرتی افزود: سازمان آب، وزارتخانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی پاسخگوی رد شدن این طرح هستند و بودجه اجرایی مورد نیاز این طرح نیز کاملا با دیگر طرح های مصوب متفاوت است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول