اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

«هیثم مناع» خواستار «دخالت نظامی اعراب» در سوریه شد

خبرگزاری فارس: رئیس «هیئت هماهنگی ملی» از مخالفان خارج‌نشین سوریه با بیان اینکه روسیه دست‌کم 20 بار از وتو برای ممانعت از صدور قطعنامه علیه دمشق استفاده کرده است، خواستار دخالت نظامی اعراب در کشورش شد.

«هیثم مناع» خواستار «دخالت نظامی اعراب» در سوریه شد
به گزارش فارس، «هیئت هماهنگی ملی» سوریه، از جریان‌های معارض این کشور خواستار دخالت نظامی و ورود نیروهای نظامی عربی به سوریه شد.

به گزارش عربی‌پرس، هیثم مناع رئیس این هیئت که با شورای ملی سوریه از دیگر جریان‌های معارض خارج‌نشین سوریه دچار اختلافات شدید شده است، اعلام کرد که در صورتی که راهکار نظامی ارتش سوریه پایان نیابد، بهتر است، نیروهای نظامی اعراب وارد شوریه شود.

وی این دخالت نظامی را دخالت بیگانه ندانست و مدعی شد که در صورتی «ورود نیروهای مصر یا نیروهای عربی، حساسیتی از جانب مردم احساس نخواهد شد».

مناع اعلام کرد که از اینکه برخی معارضان خواستار دخالت نیروهای نظامی غربی در سوریه هستند، تعجب می‌کند، افزود که این امر بی‌نتیجه است زیرا روسیه اعلام کرده است که تاکنون 20 بار از وتو علیه غربی‌ها درباره سوریه استفاده کرده است و بر این موضع نیز مانده است.

این سخنان در حالی بیان می‌شود که ناظران اتحادیه عرب هم‌اکنون در سوریه و در حال ارزیابی اوضاع این کشور هستند و برخی ناظران اعلام کرده‌اند  که افراد مسلح در این کشور را مشاهده کرده‌اند.

سوریه از ماه مارس سال گذشته میلادی شاهد ظهور گروهک‌های مسلحی است که از جانب غرب و برخی کشورهای منطقه حمایت تسلیحاتی و مالی می‌شوند تا دولت سوریه را ساقط کنند.

انتهای پیام/.++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول