اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا خبر داد

اختصاص 60 درصد اعتبارات پیشوا

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌پیشوا با اشاره به اعتبارات ‌اختصا‌ص یافته به این شهرستان گفت: تاکنون 60 درصد اعتبارات ‌پیشوا ‌تخصیص یافته است.

اختصاص 60 درصد اعتبارات پیشوا
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بهنام ستاری بعدازظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان پیشوا با تاکید بر تلاش مسئولان برای اتمام پروژه‌های عمرانی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند نسبت به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی تعریف شده اقدام کنند.
فرماندار شهرستان پیشوا افزود: اعتبار راه‌اندازی دستگاه‌هایی که نسبت به استقرار در شهرستان تاکنون اقدام نکرده‌اند حذف و به دستگاه‌های دیگر اختصاص می‌یابد.
وی در ادامه از تخصیص 60 در صد اعتبارات شهرستان پیشوا خبر داد و گفت: تمام دستگاه‌های شهرستان که در جذب اعتبارات پروژه‌ها فعال بوده و جذب اعتبار داشته‌اند که این نشان از پیگیری و عملیاتی کردن این پروژه‌ها بوده است و مسئولانی که جذب اعتبار به اندازه مورد نیاز نداشته‌اند باید سعی بیشتری کنند تا بتوانیم موارد و مشکلاتی که بعضی پروژه‌ها دارند را حل کنیم.
ستاری با بیان اینکه تصمیمات کمیته برنامه‌ریزی نقش مؤثر و تعیین کننده‌ای در پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه‌های کلان شهرستان در بخش‌های مختلف ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: جایگاه این کمیته در ایجاد و اصلاح زیرساخت‌های شهرستان بسیار حائز اهمیت است.
فرماندار شهرستان پیشوا بیان داشت: همه مسئولان دستگاه‌های شهرستان با هم‌اندیشی و تشریک مساعی، ضمن ایجاد پویایی، تحرک و افزایش کارایی و بازدهی در حوزه مدیریت خود، با ارائه ابتکارات و ایده‌های نو به رشد و توسعه شهرستان در بخش‌های مختلف کمک کنند.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان شهرستان خطاب به دستگاه‌هایی که تاکنون نسبت به استقرار خود در شهرستان پیشوا اقدام نکرده‌اند، گفت: اعتبارات این دستگاه‌ها حذف و به دستگاه‌های دیگر تخصیص داده می‌شود.
انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول