اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سال جدید

نرم‌افزار روزشمار یاسین تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی مؤسسه یاسین از تولید نرم‌افزار روزشمار یاسین همزمان با آغاز سال جدید خبر داد.

نرم‌افزار روزشمار یاسین تولید می‌شود
علیرضا تقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به تدوین روز شمار یاسین اظهار کرد: اکنون مؤسسه فرهنگی یاسین در حال آماده‌سازی این نرم‌افزار است و در نظر دارد آن را پیش از عید نوروز به صورت رایگان و به عنوان هدیه به علاقه‌مندان تقدیم کند.
وی خاطر نشان کرد: این نرم‌افزار دارای قابلیت نمایش در پس زمینه ویندوز به رنگ‌های مختلف بر اساس سلیقه و انتخاب کاربر است و مناسبت‌های مذهبی، ملی و جهانی را با تفکیک مناسبت‌های مربوط به قرآن، علما و مشاهیر، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارائه کرده است.
معاون پژوهشی مؤسسه یاسین با اشاره به دیگر کاربردهای نرم‌افزار یاسین یارانه گفت: اعمال روز و ادعیه‌ هر ماه قمری نیز به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه در دسترس کاربر قرار دارد که از این طریق می‌تواند به قرائت دعا و زیارت بپردازد.
وی خاطر نشان کرد: این روزشمار شامل بانک جامعی از پایگاه‌های اینترنتی است که پایگاه‌های مهم علمی، آموزشی، ورزشی، شهری، اقتصادی، پزشکی و نهادها و سازمان‌ها و مراکز دینی و دولتی، دفاتر مراجع معظم تقلید و... در آن گردآوری شده است.
تقیان ادامه داد: همچنین این نرم‌افزار شماره تلفن‌های ضروری ادارات، دانشگاه‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و اماکن سیاحتی زیارتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
وی تصریح کرد: علاوه بر اعلام اوقات شرعی، امکان تنظیم پخش صوت زیبای اذان نیز وجود دارد. همچنین قابلیت یادداشت‌های شخصی کاربر و تنظیم فهرست شماره تلفن‌های مورد نظر وی از دیگر امکانات این نرم‌افزار است.
معاون پژوهشی مؤسسه یاسین عنوان کرد: در طراحی این برنامه سعی شده به گونه‌ای عمل شود که در هنگام نمایش بر روی دسکتاپ هیچ مزاحمتی با فعالیت‌های کاربر نداشته باشد ولی در عین حال نمای تقویمی ماهانه آن با وضوح کامل قابل مشاهده باشد و سایر امکانات تقویم از طریق نوار ابزار پائین صفحه در دسترس قرار گیرد.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول