اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش زابل:

راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان سبب منزلت اجتماعی معلمان می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان موجب ارتقای علمی و منزلت اجتماعی معلمان می‌شود.

راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان سبب منزلت اجتماعی معلمان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسن معزی امروز در جلسه شورای معلمان در مجتمع حضرت فاطمه‌الزهرا (س) زابل اظهار داشت: فرهنگ سازی بین اولیا و مربیان به عنوان یک راهکار برای عملیاتی کردن و استقرار نظام آموزش 3-3-6 بسیار مفید است.
وی افزود: از تفکر همه معلمان در سطح شهرستان استفاده شود تا بتوانیم با فضاهای فیزیکی موجود کمبودها را جبران کنیم.
مدیر آموزش و پرورش زابل به جایگاه تفکر در اسلام اشاره کرد و گفت: نشست‌های ما باید همراه با تفکر باشد و برای تحقق اهداف آموزش و پرورش بکار گرفته شود تا بتوانیم گامی برای تحقق آن اهداف برداریم.
معزی بیان کرد: به پشتیبانی همه معلمان در سراسر کشور به زودی ساختار 3-3-6 از ابتدای مهر ماه اجرایی می‌شود.
وی از مدیران مجتمع‌ها خواست تا پیشنهادات معلمان در زمینه اجرای طرح 3-3-6 را جمع آوری کرده و برای بررسی به اداره ارسال کنند.
مدیر آموزش و پرورش زابل به برگزاری جلسه توجیهی برای مدیران مدارس و والدین دانش‌آموزان پایه پنجم، تنظیم جدول محدوده ثبت‌نام و سازماندهی مجازی معلمان پایه ششم تأکید کرد.
معزی عنوان کرد: برای رسیدن به اهداف تعریف شده تحصیلی و شغلی، هماهنگی مناسب‌تری باید ایجاد شود و برای تحقق اهداف حوزه مشاوره مناسب‌تر حرکت کنیم.
مدیر آموزش و پرورش زابل ادامه داد: تمام امکاناتی که در حوزه تعلیم و تربیت فراهم شده برای این است که دانش‌آموز به اهداف تربیتی و آموزشی برسد.
وی بیان داشت: راز موفقیت استان‌های دیگر شناخت دانش‌آموزان است لذا باید شناخت بهتری نسبت به دانش‌آموز پیدا کنیم به طوری که ابتدا مشکل دانش‌آموز را شناخته و روی آن برنامه‌ریزی کرد تا بتوان برای هر دانش‌آموز از شیوه و روش بهتری استفاده شود.
مدیر آموزش و پرورش زابل اضافه کرد: برای اینکه فرایند آموزش را تسهیل کنیم لازم است از نگاه دانش آموز به مسئله نگاه شود و زمینه یابی کرد و نیازهای دانش آموزان در زمینه یادگیری سنجیده شود.
معزی خطاب به مشاوران گفت: باید زمینه مشارکت کار گروهی در دانش آموزان را تقویت کنید و هدف شما آموزش بهتر، بهبود کیفیت آموزش و ارتقای منزلت دانش آموز و آموزش و پرورش در جامعه باشد.
رئیس گروه مشاوره تربیتی سیستان و بلوچستان نیز گفت: امسال در حوزه مشاوره دو اتفاق مهم و اساسی افتاده که زیر بنایی بوده و احتیاج به کار و فرهنگ سازی دارد.
حسینعلی شیرازی افزود: راه‌اندازی سامانه مشاور مدرسه که جایگزین شیوه‌ای سنتی پرونده‌ای مشاور شده و برگزاری سه آزمون جدید به صورت نرم افزاری برای دانش‌آموزان سال اول متوسطه که به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود از دو برنامه مهم در حوزه مشاوره است.
وی از برگزاری آزمون سلامت روانی و رفتاری در هفته آخر دی‌ماه خبر داد و افزود: آزمون‌های تشخیص استعداد در هفتم بهمن امسال برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول