اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه:

تحویل جایگاه CNG برای اولین بار توسط سازمان اتوبوسرانی کرج

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه گفت: سازمان اتوبوسرانی کرج اولین سازمانی است که اقدام به تحویل جایگاه سوخت CNG از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کرده است.

تحویل جایگاه CNG برای اولین بار توسط سازمان اتوبوسرانی کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی کرج، مهرداد کیانی با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری کرج به نمایندگی سازمان اتوبوسرانی اولین سازمانی بود که جایگاه‌های سوخت CNG را از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تحویل گرفت.
وی با اشاره به اینکه کرج در یک سال و نیم گذشته دارای هشت جایگاه سوخت CNG بود که کمتر از 70 درصد فعال بوده است، گفت: مشکلات بزرگ و اساسی در این دوره فرآروی موضوع سوخت‌گیری وجود داشت.
این مسئول عنوان کرد: با برنامه‌ریزی درباره ساماندهی جایگاه‌های سوخت CNG در حال حاضر این جایگاه‌ها به طور کامل و صد در صد بازسازی شده و در مدار سوخت‌گیری قرار گرفته‌اند.
کیانی ظرفیت سوخت‌گیری دو جایگاه سوخت را نسبت به سال گذشته دو برابر ذکر و عنوان کرد: ظرفیت سوخت‌گیری در این جایگاه‌های سوخت CNG با نصب دو کمپرسور افزایش یافته است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه افزایش ظرفیت سوخت‌گیری برای دو جایگاه سوخت CNG را یادآور شد و گفت: این مهم بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تا پایان امسال انجام می‌شود.

*احداث 4 جایگاه CNG در دستور کار سازمان اتوبوسرانی قرار گرفته است
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از احداث و راه‌اندازی چهار جایگاه سوخت CNG خبر داد و گفت: اولین جایگاه سوخت در بیدار چشمه به بهره‌برداری رسیده است.
کیانی افزود: جایگاه سوخت CNG عظیمیه و فردیس نیز در حال احداث است.
وی با بیان اینکه بحث راه‌اندازی جایگاه سوخت CNG به طور مستقیم در شرح وظایف سازمان اتوبوسرانی قرار ندارد، افزود: اقدام به راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت از طریق سازمان با هدف جذب درآمدهای پایدار برای سازمان حمل و نقل عمومی با محوریت اتوبوس صورت گرفته است.
این مسئول تاکید کرد: ارائه خدمات و برنامه‌های تدوین شده سازمان با هدف ارتقای سطح خدمات دهی به شهروندان انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/م30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول