اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی 91-90

انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه تبریز برگزار شد

خبرگزاری فارس: با شرکت گسترده دانشجویان انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی در سال تحصیلی 91-90 در دانشگاه تبریز برگزار شد.

انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه تبریز برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه تبریز، با بیان اینکه با شرکت گسترده دانشجویان انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی در سال تحصیلی 91-90 در دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار داشت: در این انتخابات که به طور جداگانه برای هر یک از انجمن‌های علمی دانشگاه تبریز برگزار شد 6 هزار و 900 نفر شرکت داشتند.
وی افزود: بر اساس این انتخابات و با آرای دانشجویان 329 نفر به‌عنوان عضو شورای مرکزی و 235 نفر به‌عنوان عضو اصلی و 94 نفر به عنوان عضو علی‌البدل این انجمن‌ها انتخاب شدند.
وی گفت: هم اکنون 47 انجمن علمی دانشجویی در دانشکده‌های دانشگاه تبریز فعالیت دارند.
مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه تبریز در ادامه توسعه فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی را از اولویت‌های این دانشگاه برشمرد و گفت: حضور این انجمن‌ها موجب شور و نشاط علمی در سطح دانشگاه شده و موجب بروز و شناسایی استعدادهای نخبگان دانشجویی می‌شود که بر این اساس دانشگاه تبریز توسعه فعالیت این  انجمن­های علمی را مدنظر دارد که امیدواریم با برگزاری انتخابات، فعالیت این انجمن‌ها در دوره جدید با شتاب بیشتری ادامه یابد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول