اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان‌وبلوچستان:

نمی‌توان با ماهیت فرهنگی انقلاب مقابله نظامی کرد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: ماهیت انقلاب اسلامی ایران فرهنگی است و با چنین انقلابی نمی‌توان جنگ نظامی کرد.

نمی‌توان با ماهیت فرهنگی انقلاب مقابله نظامی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در گردهمایی معتمدان، ریش سفیدان و سران طوایف در زابل اظهار داشت: آنچه که مردم سیستان را متمایز می‌کند ولایتمداری، عشق به انقلاب و دوستدار واقعی اهل بیت (ع) است که در سرشت این مردم وفادار وجود دارد. 
وی افزود: در طول تاریخ، مردم سیستان ثابت کرده‌اند که در بحث ولایتمداری و حمایت از اهل بیت (ع) همیشه سرآمد بوده‌اند به طوری که هرگز حاضر نشدند به خاندان رسول اکرم (ص) توهین کنند لذا عشق به اهل بیت (ع) به فرقه خاصی تعلق ندارد هر کسی که مؤمن و مسلمان باشد باید به تکالیف قرآن عمل کند و حب این خاندان عصمت و طهارت را در دل داشته باشد.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به برکت نظام، تلاش ملت، ایثارگری‌های رزمندگان، خون پاک شهیدان، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری است که مملکت ما به سمت تعالی و پیشرفت سوق داده شده است.
حمیدی گفت: امروز این ملت و انقلاب به عنوان الگوی بسیار موفقی در جهان تبدیل شده به طوری که اتفاقات اخیر در کشورهای مصر، تونس و... فریاد مظلومیت ملت بر مستکبران و دیکتاتوران زمان نشأت گرفته از روحیه دینی آنهاست.
وی به فرمایش امام راحل که فرموده بودند "این انقلاب به تمام کشورهای جهان صادر می‌شود" اشاره کرد و بیان داشت: همه دشمنان انقلاب با شنیدن حرف امام راحل ترسیدند و گفتند که ایران با ابزار نظامی بر آنها هجوم می‌آورد و به این ترتیب جنگ هشت ساله را به راه انداختند تا مانع پیشرفت ما شوند.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماهیت انقلاب ما فرهنگی است و با یک انقلاب فرهنگی نمی‌توان مقابله نظامی کرد و با آن جنگید.
حمیدی خاطرنشان کرد: شهیدانی چون سردار شهید میرحسینی در منطقه سیستان با فرماندهی لشکر ثارالله توانست در مقابل دشمن ایستادگی کند و خون پاکش را نثار انقلاب و اسلام و دین خود کرد این ثمرات خون شهیدان سربلند و بزرگواری است که ارزش‌های زیادی را به کشور و ملت ما داده است بر ما مردم تکلیف است تا این همه عظمت شهدا را حفظ کنیم و نگذاریم خون آنان عزیزان به هدر رود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی باید حفظ شود، جایگاه ما در دنیا مشخص و جایگاه دشمن نیز باید معلوم شود و طبق فرموده مقام معظم رهبری بصیرت خود را افزایش دهیم تا دشمنان خود را بهتر بشناسیم.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: انتخابات مجلس را در پیش رو داریم لذا همه موظفند دست به دست هم دهند و انتخاباتی سالم و با نشاط بر قرار کنند. 
حمیدی اضافه کرد: در این لحظات حساس و مهم، دشمن بیکار نمی‌نشیند بلکه به عکس‌العمل ما در انتخابات آینده چشم دوخته است باید هوشیارانه عمل کنیم تا درصد انتخابات را بالا ببریم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول