اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون آموزش مجلس:

نظام سرمایه‌داری از پیام تاریخی 13 دی عبرت بگیرد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظام کمونیستی اگر از پیام امام راحل در 13 دی‌ماه سال 67 به گورباچف درس می‌گرفت آن‌چنان با خفت سقوط نمی‌کرد، گفت: نظام سرمایه‌داری از پیام 13 دی امام خمینی درس عبرت بگیرد.

نظام سرمایه‌داری از پیام تاریخی 13 دی عبرت بگیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید قدرت‌الله حسینی در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت 13دی‌ماه روزی که امام راحل با نامه تاریخی خود گورباچف و نظام کمونیستی را از اعمال مارکسیستی برحذر داشت، اظهار کرد: بصیرت جهان‌شمول امام راحل در این روز بر همه عالمیان محرز شد.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امام راحل پیام تاریخی خود را در این روز خطاب به گورباچف صادر کردند.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آن نامه تاریخی در هنگامه‌ای خطاب به رهبر شوروی کمونیستی نگاشته شده بود که برخی تحلیلگران نظاره‌گر آغاز تحولات کمونیسم بوده ولی جرات اظهار نظر در این زمینه را نداشتند.
حسینی ابراز داشت: حضرت امام نه تنها در این ارتباط اظهارنظر صریح داشتند بلکه به صورت قاطعانه فرمودند که باید از این پس کمونیسم را در موزه‌های تاریخی جستجو کرد.
این نماینده عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نامه مهم امام به گورباچف دارای ابعاد گوناگونی بود که با توجه به دوراندیشی آن عزیز سفر کرده، برای پاسخگویی به نیازهای فکری و اعتقادی نسل حاضر و نسل‌های بعدی نگاشته شده بود.
وی تصریح کرد: پایبندی نظام اسلامی بر اصل نه شرقی و نه غربی و ایستادگی در برابر استکبار در هر دو سوی جهان، پیش‌بینی فروپاشی مارکسیسم در عمل و فروپاشی کمونیسم و بازگشت جامعه انسانی به فطرت خداجویی از جمله ویژگی‏های برجسته پیام تاریخی امام راحل به گورباچف است. 
عضو جبهه پایداری به ویژگی‌های شگرف تفکر سیاسی امام راحل اشاره کرد و افزود: آن نابغه قرن همه تحولات سیاسی و اجتماعی زمان کنونی و آینده را به بهترین وجه پیش‌بینی می‌کرد و دنیای سرمایه‌داری در بحبوحه مشکلات عظیمی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند برای جلوگیری از غلطیدن در سرنوشت شوم کمونیست باید به آن پیام مهم تاریخی توجه داشته باشد.
حسینی خاطرنشان کرد: دنیای غرب با جنبش کنونی شکل گرفته در سرزمین‌های خود نیز درس عبرت نگرفته که باید با درس گرفتن از پیام تاریخی 13 دی سال 67 امام راحل، چاره‌ای برای بقا خود بیاندیشد.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول