اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تبریز

همایش ملی نگرش‌های نوین در طراحی صنعتی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین همایش ملی نگرش‌های نوین در طراحی صنعتی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود.

همایش ملی نگرش‌های نوین در طراحی صنعتی برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنر اسلامی تبریز، محمدعلی حدادیان دبیر اجرایی همایش هدف از برگزاری این همایش را بررسی نگرش‌های جدید به منظور بالا بردن کیفی دانش طراحی صنعتی و ایجاد نشاط علمی در رشته برای ارتقای تولید علمی و بومی‌سازی دانش طراحی بر‌اساس نیازهای فرهنگی، اجتماعی و صنعتی کشور عنوان کرد.
وی، گرایش‌ها و رویکردهای نوین در طراحی صنعتی، فرآیندهای طراحی صنعتی، روش‌های نوین طراحی ،مواد و تکنولوژی‌های جدید، تجاری‌سازی ایده‌ها و ارتباط با صنعت، خلاقیت و نوآوری در طراحی صنعتی و طراحی برای توسعه پایدار را از محورها و موضوعات مورد بررسی در این همایش اعلام کرد.
حدادیان زمان برگزاری همایش را 17 اسفند ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند خلاصه مقاله خود را حداکثر تا 20 دی ماه جاری به آدرس تبریز، خیابان حکیم نظامی ،گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر اسلامی تبریز ارسال کنند.
دبیر نخستین همایش ملی نگرش‌های نوین در طراحی صنعتی گفت: علاقه‌مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی http://www.tabriziau-conference.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/‌ش30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول