اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

مهندسان مازندرانی به توانایی طراحی سد دست یافتند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: امروزه می‌توانیم در مازندران طراحی سدها را انجام دهیم.

مهندسان مازندرانی به توانایی طراحی سد دست یافتند
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، سید عیسی هاشمی‌حیدری بعدازظهر امروز در حاشیه کلنگ‌زنی میدان دوم شهر سرخرود با تقدیر از مسئولانی که در پروژه زیباسازی این شهر احساس مسئولیت کرده‌اند، بیان داشت: مازندران یک استان ویژه‌ای است که یک زیبایی خدادادی در دل خود جای داده بنابراین ظرفیت کار در استان بسیار بالاست.
هاشمی حیدری تصریح کرد: ما پس از انقلاب باید بیش از اینها کار می‌کردیم هر چند محدودیت‌هایی داشتیم، ولی با توجه به اینکه سکان مدیریتی استان را تعدادی جوان خلاق و پرتلاش عهده دارند، این ریسک را می‌کنند تا به زیبایی‌های استان و منطقه خود بیفزایند.
هاشمی حیدری ادامه داد: تمام پروژه‌هایی که در مازندران می‌بینید دستمایه خودباوری و اعتماد به نفس همین مهندسان و مدیران جوان است.
وی با اشاره به رتبه اول گردشگری مازندران در پنج سال اخیر خاطرنشان کرد: سالانه حدود 20 میلیون مسافر به مازندران سرسبز سفر می‌کنند که نشانگر جمعیت شناور مازندران به ویژه در ایام تعطیلات نوروز و تابستان است.
معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه امروزه می‌توانیم در مازندران طراحی سدها را انجام دهیم، خاطرنشان کرد: سیاست ما بر این است که از ظرفیت‌های استان به طور کامل و مناسب با نیازهایمان استفاده کنیم و این مهم، اعتماد به جوانان در عرصه‌های مختلف کار، فعالیت و مدیریت شهری را می‌طلبد.
وی همچنین خواستار توسعه پایدار در شهرهای مازندران شد و تصریح کرد: باید اقداماتی انجام دهیم که توسعه امروز در آینده به توسعه پایدار منجر شود.
هاشمی حیدری سرخرود را یک شهر در حال تحول اجتماعی در قالب توسعه پایدار دانست و افزود: اگر کسی از 10 سال پیش تاکنون از سرخرود عبور کرده باشد، امروز این تفاوت را احساس می‌کند.
این مسئول، شهر سرخرود را دارای ظرفیت‌های بالایی دانست و خاطرنشان می‌کرد: سرخرود با توجه به ظرفیت‌های موجود در آن از شهرهای غرب مازندران نیز زیباتر است، بنابراین مدیران شهری باید در قالب یک مدیریت یکپارچه تلاش بسیار خوبی در سطح شهرستان داشته باشند.
وی اذعان داشت: من این امیدواری را دارم که از مدیریت شهری سرخرود در شهرهای دیگر مازندران نیز استفاده کنیم و در این باره جا دارد مدیران عالی و فنی استان از طرح‌های شهر سرخرود بازدید کنند تا از این ظرفیت‌ها در نقاط دیگر استان استفاده کنند.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول