اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

معاون امداد و نجات هلال‌احمر

نیروی انتظامی و بسیج نقش مهمی در امنیت حوادث طبیعی دارند

خبرگزاری فارس: معاون امداد و نجات هلال‌احمر با تأکید بر اینکه تمام دستگاه‌ها موظف هستند در هنگام بروز حوادث طبیعی همکاری کنند، گفت: نیروی انتظامی و بسیج نقش مهمی را در امنیت حوادث طبیعی دارند.

نیروی انتظامی و بسیج نقش مهمی در امنیت حوادث طبیعی دارند
به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، مظفر در نخستین همایش ملی بازتوانی در حوادث طبیعی که در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: در هنگام بروز حادثه اولین اقداماتی که مردم از گروه‌های حاضر انتظار دارند عبارت است از تغذیه، اسکان، امنیت ناموس و مواردی از این دست است.

وی تصریح کرد: چنانچه در زمان وقوع حادثه افراد مسئول جواب قانع‌کننده‌ای به افراد آسیب‌دیده در حادثه ندهند نگرانی این افراد بیش از گذشته خواهد شد و در همین خصوص باید تلاش شود در زمان وقوع حادثه بهترین خدمات را به حادثه‌دیدگان ارائه کنیم.

مظفر ادامه داد: در زمان حادثه 3 گروه وجود دارند، گروهی که اصلا در حادثه نبوده ،گروهی که در بطن حادثه بوده و آسیب جدی ندیده و  گروهی که در بطن حادثه بوده و حادثه جدی دیده است و برای هر سه مورد اشاره کرد خدمات و بسته‌های حمایتی متفاوت است.

معاون امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: این سازمان برنامه‌های کاملی را برای حمایت از گروه حادثه دیده در زمان بروز حوادث در نظر دارد.

وی اضافه کرد: برای اسکان موقت و دائم آسیب‌دیدگان در حوادث طبیعی باید وزارت مسکن و شهرسازی تدابیر لازم را در این خصوص فراهم کند ضمن اینکه آموزش و پرورش می‌تواند در این خصوص همکاری‌های خوبی را با سازمان‌های مربوطه داشته باشد.

مظفر نقش نیروی انتظامی و بسیج را در امنیت حوادث مهم مطرح کرد و گفت: نقش این نیروها می‌تواند در امنیت حوادث بسیار مهم و تأثیرگذار باشد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول