اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش ثلاث باباجانی خبر داد

اختصاص بیش از یک میلیارد ریال برای احداث دبیرستان تازه‌آباد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش ثلاث باباجانی گفت: یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار برای احداث دبیرستان 12 کلاسه شهر تازه‌آباد ثلاث باباجانی اختصاص یافت.

اختصاص بیش از یک میلیارد ریال برای احداث دبیرستان تازه‌آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه و اورامانات، رستگار یوسفی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی که با حضور امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش و اعضای شورای آموزش و پرورش ثلاث باباجانی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش زیر‌بنای توسعه اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هر جامعه‌ای است و دولت تمام توان خود را برای رفع مشکلات بخش آموزش و پرورش به ویژه در مناطق محروم به کار می‌گیرد.
وی گفت: یکی از وظایف خطیر آموزش و پرورش مقابله با ناتوی فرهنگی و جنگ نرم دشمن است که در این راستا با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور، وزارت آموزش و پرورش با حمایت رئیس جمهور این طرح ملی را‌ که از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی نیز هست در دستور کار خود قرار داده است.  
فرماندار شهرستان ثلاث با برشماری خدمات آموزش و پرورش در این شهرستان محروم تصریح کرد: پروژه ساخت دبیرستان 12 کلاسه شهر تازه‌آباد ثلاث باباجانی با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام بوده و برای تکمیل این پروژه یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.
وی همچنین از احداث یک دهنه پل با اعتبار 370 میلیون ریال برای رفع مشکل تردد و تسهیل دسترسی دانش‌آموزان روستای شیخ صله به مجتمع آموزشی روستای مذکور خبر داد.
در پایان این جلسه شرکت فعال دانش‌آموزان، مربیان و معلمان آن‌ها در طرح حفظ قرآن کریم، احداث کانال جنب در ورودی هنرستان ابتکار، بررسی نیازهای آموزش و پرورش در حوزه فضاهای آموزشی و پیگیری فروش چهار واحد تخریبی در روستاهای کیسله، تپه خرگوشان، روستای نیمه‌کاره میرآباد و تپان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و به تصویب اعضا رسید.
گفتنی است به دنبال فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور، وزارت آموزش و پرورش با حمایت رئیس جمهور این طرح ملی را در دستور کار خود قرار داده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول