اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

علما بصیرت دینی جوانان را افزایش دهند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: علما می‌توانند با بیان ابعاد مختلف توطئه‌های استکبار جهانی موجبات افزایش بصیرت دینی و آگاهی روزافزون جوانان را فراهم کنند.

علما بصیرت دینی جوانان را افزایش دهند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدعلی نصرتی شامگاه یکشنبه در دیدار با طلاب و روحانیان حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه اظهار داشت: آگاهی‌بخشی و بصیرت‏‌افزایی به مردم خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.
وی با بیان اینکه بصیرت و مطالعه سلاح مقابله با جنگ نرم دشمن است، افزود: شناخت دشمن سبب می‌شود مردم به ویژه جوانان، حربه‌ها و توطئه‌های بی‌شمار دشمنان را شناسایی و در مقابل توطئه‌های آنان ایستادگی کنند.
نصرتی اضافه کرد: همه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف نتیجه بصیرت ملت ایران است.
این مسئول اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که بصیرت، آگاهی و هوشیاری مستمر ملت ایران سبب شده است ایران در عرصه‌های مختلف به سمت قله‌های تعالی حرکت کند. 
وی با بیان اینکه دین‌مداری و اخلاق اسلامی دژ محکمی در مقابل تهاجم فرهنگی غرب است، ابراز داشت: دین‌مداری در کنار توجه به اخلاق اسلامی جامعه ما را در مقابل تهدیدات و تهاجمات غربی‌ها بیمه می‌کند و از بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی ما را در امان می‌دارد.
این مسئول ادامه داد: دشمنان از تمسک ملت ایران به آموزه‌های ناب اسلامی و شهادت‌طلبی آنان واهمه دارند از این رو سعی بر بی‌هویت کردن و استحاله فرهنگی و هویتی امت مسلمان ایران است که برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فرو گذار نمی‌کند.
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که بصیرت، آگاهی و هوشیاری مستمر ملت ایران سبب شده ایران در عرصه‌های مختلف به سمت قله‌های تعالی حرکت کند.
نصرتی ابراز داشت: توسعه امنیت و نظم عمومی مأموریت اساسی انتظامی استان است و کارکنان انتظامی استان با تمام توان در این مسیر گام بر می‌دارند که باید تمام اقشار به ویژه فرهیختگان و علما در این زمینه مشارکت جدی داشته باشند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی امانتی الهی به دست ماست که باید با شکرگزاری این نعمت بزرگ زمینه تعالی نظام اسلامی را در جهان فراهم کنیم.
این مسئول متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران روز به روز بر بصیرت و آگاهی خود می‌افزاید و دشمنان نمی‌توانند خللی در وحدت آنان ایجاد کنند.
وی در پایان اذعان داشت: در حال حاضر نیز مردم با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری اجازه نخواهند داد دشمنان بر این مرز و بوم تسلط پیدا کنند.
انتهای پیام/ن۲۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول