اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پیشوا:

آموزش نخستین مولفه ستاد حوادث غیرمترقبه پیشواست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پیشوا با اشاره به اهمیت آموزش گفت: آموزش نخستین راهبرد ستاد حوادث غیرمترقبه پیشوا است.

آموزش نخستین مولفه ستاد حوادث غیرمترقبه پیشواست
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، بهنام ستاری در جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان پیشوا اظهار داشت: با پیشرفت‌های فراگیر علمی انجام شده، اکثر این حوادث دیگر غیرمترقبه نبوده و با روش‌های نوین علمی می‌توان چنین حوادثی را پیش‌بینی کرده و اقدامات لازم را در ارتباط با کاستن از عوارض آن اتخاذ کرد. 
فرماندار شهرستان پیشوا با بیان این مطلب که در شریعت دین مبین اسلام جان یک انسان برابر با کل مخلوقات عالم است، بر برنامه‌ریزی صحیح و اصولی در جهت آمادگی در برابر وقوع حوادثی از این دست تأکید کرد.
وی همچنین بر انجام مانورهای عملیاتی برای برخورد و مقابله با حوادث مختلف و هماهنگی با کار گروه‌های مرکزی و برنامه‌های آموزشی برای کارکنان، مدیران و عامه مردم به صورت جدی درشهرستان را در مورد تاکید قرار داد و هدف از تشکیل ستاد حوادث در شهرستان‌ها بر اساس نقش هماهنگی، آمادگی و پیشگیری از حوادث  است و به‌عنوان نخستین راهبرد در ستاد مورد توجه قرار می‌گیرد.
ستاری با اعلام اهمیت حوادث غیر مترقبه در هر شهرستان گفت: شهرستان پیشوا با توجه به قرار گیری در کمربند زلزله می‌طلبد روسای دستگاه‌های اداری و اجرایی  امادگی مقابله با هرگونه حوادث طبیعی و غیر طبیعی را در داشته باشند.
فرماندار شهرستان پیشوا در پایان با بیان قابل پیش‌بینی نبودن حوادث طبیعی عنوان کرد: هیچ سازمانی و هیچ جامعه آمادگی کامل را در جهت کنترل این‌گونه حوادث نداشته و نخواهند داشت اما با برنامه ریزی مناسب می‌توان تا حد زیادی از خسارات آن جلوگیری کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول