اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور پیامی

استاندار ایلام از استقبال مردم از هیئت دولت و رئیس جمهور تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام با صدور پیامی از استقبال مردم همیشه در صحنه ایلام از هیئت دولت و رئیس جمهور تقدیر کرد.

استاندار ایلام از استقبال مردم از هیئت دولت و رئیس جمهور تقدیر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از پیام مجتبی اعلایی آمده است:‌ شرافت و بزرگی، رشادت و دلاوری، صلابت و غیرتمندی، درایت و هوشمندی، باز هم قرین نام پرافتخار ایلام تکرار شد تا از مرام ولایی مردم ایلام جلوه‌هایی بی‌بدیل از حماسه ماندگار 9 دی، دوباره به نمایش درآید و مبنای مبارکی از تجدید بیعت با رهبری در صفوف به هم پیوسته و مستحکم مردم سلحشور و بصیر ایلام بنیان نهاده شود.
این پیام می‌افزاید: شکرانه این بصیرت را بجا می‌آوریم و به پاس حماسه حضور و طبع بلندتان در میهمان نوازی، به نمایندگی از دولت خدمتگزار از محضر یکایک مردم شریف ایلام، خاضعانه تشکر می‌کنیم.
این پیام ادامه می‌دهد: همچنین از تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی و امنیتی، ائمه جمعه و جماعات، کارکنان دستگاه‌های اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، کسبه، بازاریان، کارگران، کشاورزان، عشایر غیور، جوانان، تشکل های مردمی، احزاب و گروه‌های سیاسی، اصحاب رسانه و صدا و سیما که با پشتیبانی و تلاش وافر خود زمینه حضور دولت و استقبال باشکوه مردم قدرشناس استان را فراهم کردند، نهایت تقدیر را به عمل می‌آوریم.
انتهای پیام/ن30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول