اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان خبر داد

ایجاد 3 هزار طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: کمیته امداد سیستان و بلوچستان طی 9 ماه سال‌جاری بیش از 3 هزار و 889 طرح اشتغال در زمینه‌های مختلف ایجاد کرده است.

ایجاد 3 هزار طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد
محسن مسعودیان‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: برابرسازی فرصت‌های اشتغال برای افراد مستعد خانوارهای تحت حمایت با سایر افراد جامعه با استفاده از مکانیزم‌های مطرح در تحقق این مهم از عمده رسالت‌های این نهاد بوده که تلاش بسیاری برای دستیابی به آن شده است.
وی افزود: این نهاد همواره سعی دارد که اصولی‌ترین و شایسته‌ترین خدمات را نسبت به مددجویان تحت حمایت انجام دهد.
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر همین اساس کمیته امداد، طرح‌ها و فعالیت‌های خودکفایی را در رأس برنامه‌های خود قرار داده است.
مسعودیان‌راد ادامه داد: بدیهی است نخستین و اساسی‌ترین اقدام در این زمینه ایجاد روحیه خوداتکایی و اعتماد به نفس و روحیه علاقه به کار و عدم اتکا به دیگران است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه سال به سال بر حجم فعالیت‌های خودکفایی این نهاد از نظر کمی و کیفی افزوده‌ می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان در ارتباط با ویژگی طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد گفت: این طرح‌ها از ویژگی‌هایی چون تولیدی بودن، توسعه پذیری، کم سرمایه‌بر، انعطاف پذیری و ریسک کم، زودبازده و پایدار، بهره‌وری بالا و عدم نیاز به تجهیزات و دانش فنی بالا برخوردار است.
مسعودیان‌راد خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان طی 9 ماه سال‌جاری با اجرای بیش از 3 هزار و 889 طرح اشتغال در زمینه‌های کشاورزی، شیلات و آبزیان، خدمات صنفی و صنعتی و مشاغل کوچک خانگی بستر کار را برای مددجویان زیرپوشش این کمیته فراهم کرده است.
وی گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 176 میلیارد و 155 میلیون و 299 هزار ریال زمینه اشتغال بیش از 4 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت فرزندان مددجو و سایر اقشار نیازمند را در سطح استان فراهم کرده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول