اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

طرح‌های عمران شهری بانه تامین اعتبار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان از مسئولان بانه خواست تا طرح‌های شاخص عمران شهری را برای دریافت اعتبارات به استانداری معرفی کنند.

طرح‌های عمران شهری بانه تامین اعتبار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علیرضا شهبازی صبح امروز در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه با بیان اینکه مسئولان و مدیران اجرایی استان باید امور مردم را تا رسیدن به نتیجه مطلوب و جلب رضایت ارباب رجوع پیگیری و دنبال کنند، گفت: مردم شهرستان بانه شایسته بهترین خدمتگزاری‌ها هستند.
وی افزود: خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان، چهره شهر بانه نسبت به سال‌های گذشته تغییر محسوسی پیدا کرده اما تا رسیدن به جایگاهی که شایسته و لایق مردم بانه باشد، فاصله داریم.
استاندار کردستان با درخواست از مدیران شهرستان برای ارائه خدمت بی‌منت و واقعی به مردم، تاکید کرد: تمامی کسانی که به نوعی امور مردم در دست آنها قرار گرفته باید قدر فرصتی را که خداوند برای خدمت به بندگان خود در اختیار آنها قرار داده بدانند چرا که فرصت خدمت و کسب رضای خالق و مخلوق گذرا است.
به گفته وی مسئولان و مدیران اجرایی استان باید امور مردم را تا رسیدن به نتیجه مطلوب و جلب رضایت ارباب رجوع پیگیری و دنبال کنند.
شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات نظام در گازرسانی، برق‌رسانی و توسعه و عمران در سایر زمینه‌ها به ویژه در دوران دولت خدمتگزار نهم و دهم در شهرستان بانه، خواستار معرفی چند طرح شاخص عمران شهری از سوی مسئولان شهرستان به استانداری کردستان برای تأمین اعتبار شد.
استاندار کردستان در این جلسه اهمیت انتخابات پیش رو در اسفند ماه سال جاری را نیز یادآور شد و ابراز داشت: مردم استان کردستان بایستی به شکرانه نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری پرشور در انتخابات داشته و ضدانقلاب و استکبار را از فکر دست درازی به آرمان‌های نظام مأیوس کنند.
شهبازی توجه به روستاها در راستای کاستن از شاخص مهاجرت به شهرها و همچنین توجه بیش از پیش به مقوله گردشگری در منطقه بانه را مورد تاکید قرار داد.
انتهای پیام/صا30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول