اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

ابطحی در گفت‌وگو با فارس:

سایت‌های منسوب به لاریجانی همچنان از فتنه گران حمایت می‌کنند

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پایداری با انتقاد از عملکرد سایت‌های منسوب به رئیس مجلس، گفت: متاسفانه سایت‌‌های وابسته به علی لاریجانی همچنان از مرزبندی با جریان فتنه خودداری و و علنا" از دنباله‌های فرهنگی فتنه‌گران حمایت می‌کنند.

سایت‌های منسوب به لاریجانی همچنان از فتنه گران حمایت می‌کنند
محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر و عضو جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با انتقاد از عملکرد سایت‌های منسوب به رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: گرچه آقای لاریجانی موضعی دیرهنگام در قبال فتنه گران گرفت، اما نمی‌دانیم چرا سایت‌های وابسته به ایشان هیچ مرزبندی مشخصی با فتنه‌گران ندارند.

وی با بیان اینکه سایت‌های منسوب به آقای لاریجانی از یک مکان مشخص فرماندهی می‌شود، افزود: فرمانده این سایت‌ها همان افرادی هستند که ملت ایران به آنها می‌گویند ساکت فتنه.

ابطحی با بیان اینکه یکی از سایت‌های وابسته به علی لاریجانی فیلتر شده و یکی دیگر از این سایت‌ها به اختلاف در جبهه اصولگرایی دامن و از جریان فتنه حمایت می‌کند، اظهار داشت: فرمانده این سایت‌ها در فتنه ساکت و یا هماهنگ با فتنه عمل می‌کرد.

عضو جبهه پایداری با تاکید بر اینکه سایت‌های منسوب به آقای لاریجانی، هیچ مرزبندی مشخصی با جریان فتنه ندارند، تصریح کرد: متاسفانه سایت‌‌های منسوب به لاریجانی همچنان از مرزبندی با جریان فتنه خودداری و و علنا از دنباله‌های فرهنگی فتنه‌گران حمایت می‌کنند.

وی در پایان تأکید کرد: یکی از سایت‌های منسوب به آقای لاریجانی اخیرا اخباری دروغ به نقل از آقای آشتیانی منتشر کرده بود که از سوی ایشان تکذیب شد؛ این سایت برای اختلاف افکنی در جبهه اصولگرایی تلاش می‌کند و ظاهرا" مصلحت را در اختلاف بین جبهه پایداری و جبهه متحد می‌بیند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول