اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشتن تنها چند ماه از ابلاغ طرح تفصیلی شهر اصفهان

زمزمه‌های طرح توسعه شهرک صنعتی محمود آباد به گوش می‌رسد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با گذشتن تنها چند ماه از ابلاغ طرح تفصیلی شهر اصفهان زمزمه‌های طرح توسعه شهرک صنعتی محمود آباد به گوش می‌رسد.

زمزمه‌های طرح توسعه شهرک صنعتی محمود آباد به گوش می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید کریم داوودی ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه از سال ۸۲ تخلفات ساختمانی بسیاری در مناطق حاشیه‌ای شهر اصفهان روی می‌داد و کنترل ان بعید به نظر می‌رسید، تصریح کرد: ساخت و سازهای خلاف در طول این سالیان تاکنون به شدت تحت کنترل در آمده به گونه‌ای که در حال حاضر ساخت و ساز در شهر اصفهان کنترل شده و بر اساس طرح تفصیلی شهر اصفهان انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه اصفهان توان بارگذاری جدید صنایع آلاینده را ندارد، اظهار داشت: بر اساس طرح تفصیلی جدید، هیچ توسعه‌ای نباید در محدوده شهر اصفهان روی دهد اما تنها چند ماه از ابلاغ این طرح نگذشته، زمزمه‌های طرح توسعه شهرک صنعتی محمود آباد به گوش می‌رسد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با پرده برداشتن از این موضوع که کارخانه داران شهرک صنعتی محمود آباد قصد دارند اختیار بخش توسعه یافته این شهرک به هیئت امناء کارخانجات این محدوده واگذار شود، تصریح کرد: این مدیران صنعتی تنها به جنبه اقتصادی موضوع می‌پردازند و به مسائل آلایندگی و زیست محیطی توجه ای ندارند.
وی افزود: در صورت توسعه شهرک صنعتی محمود آباد زمین‌های کشاورزی این محدوده به بافت صنعتی تبدیل می‌شود.
داوودی تاکید کرد: آلودگی هوای اصفهان به اندازه‌ای است که مسئولان دست‌اندر کار در اداره کشاورزی و سازمان مسکن و شهرسازی و نیز مدیریت استان نباید اجازه دهند، این شهرک بیش از این توسعه یابد.
وی در ادامه صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه به دلیل مشکلات زیاد و نارضایتی شهروندان، معاونت عمرانی شهرداری باید مشکلات مناطق را کوچه به کوچه بررسی کند، گفت: در گذرهای فرعی دست‌اندازهای بسیاری وجود دارد که لازم است نسبت به رفع و ترمیم آن شهرداری اقدام کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول