اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرماندار نیکشهر:

نیکشهر در فصل گرما و سرما از حامل‌های انرژی محروم است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار نیکشهر گفت: نیکشهر در فصل گرما و سرما از حامل‌های انرژی محروم است.

نیکشهر در فصل گرما و سرما از حامل‌های انرژی محروم است
به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، تعدادی از شهروندان نیکشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیکشهر خواستار توزیع نفت سفید در شهر نیکشهر و روستاهای بخش مرکزی، قصرقند و بنت شدند و اظهار داشتند: متأسفانه در سال‌جاری حتی یک نوبت نفت سفید توزیع نشده و سرمای شدید شب را مجبور به استفاده از وسایل گرمایشی برقی هستند که موجب هزینه بالای برق مصرفی می‌شود و به این طریق باید سرمای زمستان را تحمل کنند.
معاون عمرانی فرماندار نیکشهر با تأیید عدم توزیع نفت در بخش‌های مرکزی و قصرقند و تعدادی از روستاهای دیگر شهرستان نیکشهر به خبرنگار فارس اظهار کرد: متأسفانه شرکت نفت چابهار این مناطق را گرمسیر اعلام کرده و مکاتبات زیادی انجام شده ولی هنوز جوابی نداده‌اند.
صاحبگل صالحی افزود: مسئولان در تابستان به دلیل گرمای زیاد، این شهرستان را سردسیر و در زمستان به خاطر توزیع نفت آن را گرمسیر اعلام می‌کنند و این دوگانگی بین مسئولان و مردم شهرستان ایجاد کرده است.
وی بیان داشت: تاکنون در 23 روستای این شهرستان توسط فروشندگی تعاونی روستایی 890 هزار لیتر نفت سفید در سطح شهرستان توزیع و حمل شده است.
معاون عمرانی فرماندار نیکشهر خواستار اختصاص سهمیه نفت سفید در این شهرستان شد که در بخش مرکزی و قصرقند توزیع شود.
صالحی گفت: به دلیل ساماندهی نفت سفید و توزیع کوپن و فروش هر لیتر یک هزار ریال و دریافت کارمزد 26 ریالی فروشندگان تمایلی به خرید و توزیع نفت سفید ندارند ولی قبلاً چند لیست سیاه و نام چند نفر را می‌نوشتند و در عوض نفت را به صورت آزاد می‌فروختند و برایشان سودآور بود ولی به اندازه کوپن تحویل و نفت توزیع کنند.
وی افزود: بیش از 18 هزار خانوار در انتظار توزیع نفت هستند.
نماینده شرکت ناحیه نفتی نیکشهر نیز گفت: برای کالابرگ‌های یک تا چهار نفره، 100 لیتر و خانوارهای پنج نفر به بالا 140 لیتر نفت سفید تحویل داده می‌شود.
ابراهیم حسینی افزود: مکاتبات زیادی برای روستاهای باقی‌مانده انجام شده ولی تاکنون جواب قانع کننده‌ای در قبال توزیع نفت داده نشده است.
مسئول توزیع نفت سفید شهری نیکشهر هم اظهار داشت: تاکنون 4 هزار و 932 خانوار در سامانه تجارت آسان در شهرستان نیکشهر ثبت‌نام و کوپن دریافت کرده‌اند.
الهی بلوچ ادامه داد: چند بار با مراجعه حضوری و مکاتبه برای ارسال نفت سفید به این فروشندگی، شرکت نفت چابهار اقدامی انجام نداده است.
وی بیان کرد: فروشندگی شهری شماره یک شهری نیکشهر آمادگی کامل برای خرید و توزیع نفت سفید به مقدار مورد نیاز شهروندان نیکشهری را دارد.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول