اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی بستک خبر داد

معاینه کودکان روستایی توسط تیم های سیار بینایی سنجی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی بستک از معاینه کودکان روستاهای این شهرستان توسط تیم‌های بینایی سنجی سیار خبر داد.

معاینه کودکان روستایی توسط تیم های سیار بینایی سنجی
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، رضا ارشدی ظهر امروز در جمع مددکاران با اشاره به اهمیت فعالیت‌ سنجش سلامت کودکان در سنین پایین اظهار داشت: سنجش‌های سلامت در بدو زندگی افراد می‌تواند به ساختن جامعه هر چه توسعه‌ یافته‌تر کمک کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در روستاهای بستک فعالیت‌های تیم‌های سنجش سلامت از روند مناسبی برخوردار است ادامه داد: بهزیستی نیز به نوبه خود هم در بخش مددجویان و هم در بخش افراد غیر تحت پوشش طی سال اقدامات خوبی را انجام می‌دهد.
رئیس اداره کل بهزیستی شهرستان بستک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعزام یک تیم بینایی‌سنجی به روستای "نخل‌خین" ابراز داشت: تعداد 40 نفر از کودکان این روستا توسط تیم اعزامی مورد بینایی سنجی قرار گرفته‌اند که باید گفت مردم این روستا استقبال و همکاری خوبی را با این تیم داشته‌اند که در نوع خود نشان از توجه به امر سلامت کودکان و جامعه دارد.
ارشدی با بیان اینکه روستای نخل خین از روستاهای دور افتاده شهرستان بستک به شمار می‌رود یادآور شد: طی سفری که مسئولان بهزیستی به این روستا داشته‌اند طبق برآوردهای صورت گرفته احداث روستا مهد در این روستا به عنوان نیازی مبرم و اساسی مطرح است.
به گفته این مسئول، از رئیس شورای اسلامی این روستا خواسته شده است تا در راستای راه‌اندازی و فعال‌سازی یک باب مهد کودک تلاش کند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول