اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دامپزشکی خراسان‌رضوی:

سلامت مرغ‌های موجود در بازار را تائید می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اداره‌کل دامپزشکی خراسان‌رضوی گفت: با توجه به نظارت‌های سازمان دامپزشکی بر تولید مرغ در کشتارگاه‌های طیور، سلامت فرآورده‌هایی که تحت نظر این سازمان تولید می‌شوند را تائید می‌کنیم.

سلامت مرغ‌های موجود در بازار را تائید می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام محمد امیری اظهار داشت: اظهار نظرهای غیر کارشناسی از طرف برخی غیر متخصصان انجام شده و حلالیت و سلامت مرغ‌های موجود در بازار مصرف را زیر سؤال برده است که دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در این اداره‌کل، ضمن تکذیب این مورد و موارد مشابه به اطلاع می‌رساند در تمام کشتارگاه‌های طیور در استان ناظران ذبح شرعی مستقر بوده و از ابتدا تا انتها بر روند ذبح طیور توسط ذابحان آموزش دیده نظارت کامل را دارند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دامپزشکی خراسان‌رضوی افزود: نظارت دامپزشکی به اینجا ختم نشده و کارشناسان فنی این سازمان نیز قبل و بعد از ذبح طیور سلامت مرغ و فرآورده‌های حاصل از آن را در کنترل کامل دارند.
امیری یادآور شد: گاهی اوقات زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه مرغ‌ها در کشتارگاه طیور توسط دستگاه، سرزنی می‌شوند که ضمن تکذیب این موضوع، تصریح می‌شود در این زمینه، ذابحان نیز آموزش‌های شرعی و لازم را دیده‌اند و تحت نظر ناظران ذبح شرعی، ذبح طیور را با دست انجام می‌دهند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اداره‌کل دامپزشکی خراسان‌رضوی اظهار داشت: با توجه به موارد و نظارت‌های ذکر شده باید اذعان داشت که جای هیچ‌گونه نگرانی برای مصرف مرغ‌های موجود در بازار وجود ندارد و کارشناسان فنی و  شرعی مستقر در کشتارگاه‌های طیور اجازه نمی‌دهند هیچ فرآورده حرامی به خارج از کشتارگاه راه پیدا کند و چنین فرآورده‌هایی را معدوم می‌کنند.
انتهای پیام/م30/و4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول