اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم:

مقابل شهرداری ساوه بدشانس بودیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتسال صبای قم گفت: در بازی حساس هفته هفدهم تنها به برد مقابل شهرداری ساوه فکر می‌کردیم اما متاسفانه در این دیدار در استفاده از فرصت‌های گلزنی بدشانس بودیم.

مقابل شهرداری ساوه بدشانس بودیم
سیدوحید غیاثی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: به چیزی جز کسب پیروزی فکر نمی‌کردیم به ویژه اینکه این مسابقه بسیار حساس بود و تیم شهرداری ساوه نیز همانند ما برای برد بازی می‌کرد اما شرایط در خانه به نفع ما بود و ما قصد داشتیم با بازی سنجیده و خوب و انگیزه بالای بازیکنان این دیدار را به سود خود به پایان برسانیم.
وی بیان کرد: در این دیدار هم مانند هشت بازی خانگی قبل در لیگ سیزدهم، به حمایت طرفداران و هواداران خونگرم صبای قم نیاز داشتیم و آنها نیز با تشویق‌های خود بر انگیزه بازیکنان ما برای ارائه بازی خوب و کسب سه امتیاز مسابقه افزودند، حتی ما گل اول بازی را به ثمر رساندیم و بارها خلق موقعیت کردیم اما برخلاف ما که توپ‌هایمان گل نمی‌شد، تیم شهرداری به سادگی موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کرد.
کاپیتان تیم فوتسال صبای قم خاطر نشان کرد: تیم صبای قم همچنان 30 امتیازی است و در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد اما اشکال این شکست این بود که تیم‌های گسترش فولاد و حفاری اهواز که با اختلاف زیادی پشت سر صبا قرار داشتند، اکنون هم امتیاز با صبای قم شده‌اند و این مهم کار ما را در دیدارهای آتی سخت می‌کند.
وی تصریح کرد: به هیچ عنوان تیم شهرداری ساوه را دست کم نگرفتیم، بلکه با تمام توان برای پیروزی در این بازی خانگی تلاش کردیم اما در روزی که بخت با ما یار نبود و در کار دفاع نیز کمی دور از انتظار عمل کردیم، این شکست خانگی رقم خورد.
غیاثی ادامه داد: تیم فوتسال شهرداری ساوه نیز با توجه به اینکه تا این هفته در خارج از خانه به پیروزی نرسیده بود، بازی را کاملا جدی گرفته و با تمام توان وارد زمین مسابقه شد و از همان ابتدا برای رسیدن به برتری بازی خوبی انجام داد.
وی تاکید کرد: تیم فوتسال شهرداری ساوه شرایط حساسی در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته شانزدهم داشت و برای فرار از انتهای جدول رده‌بندی تلاش می‌کرد، ضمن اینکه تیم ما هم نیز با توجه به متوقف کردن تیم گیتی پسند در هفته شانزدهم از نظر روحی در شرایط خوبی بود و برای بهبود موقعیت خود در جدول لیگ تلاش می‌کرد.
تیم فوتسال صبای قم در هفته چهارم از دور برگشت سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، بازی‌ بسیار سنگینی را مقابل تیم‌ شهرداری ساوه برگزار کرد و در دیداری که محمدحسین کوهستانی بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت، با نتیجه سه بر یک به دومین شکست خانگی تن داد.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول